Ja, vi befinder os for ca 12 år siden.. stedet var DR, og jeg så på det.. Jeg kan ikke huske meget af filmen, andet end den handlede om en ninja, og han blev vist nok kaldt "Fox le Silver" eller søvlræven.. men hvor finder jeg dog den film ? :) har ikke kunnet finde noget på imdb.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sølvræven! Fantastisk film. Den havde jeg nær glemt. Og jeg kan endda se i Vassagos link, at Wong Kar-Wai har skrevet manuskriptet til den. Den må jeg gense :)
Takker :) Tror at jeg skal have den hjem fra laserdisken, når jeg endelig genfinder et sådant minde fra fortiden, så skal det da også hjem på hylden ;)
Takker for hjælpen :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg kan ikke huske meget af filmen, andet end den handlede om en ninja, og han blev vist nok kaldt "Fox le Silver" eller søvlræven.. men hvor finder jeg dog den film ? :) har ikke kunnet finde noget på imdb.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 filmz-vassago 20 år siden
Superfed film :)
#3 davenport 20 år siden
måske ;)
#4 filmz-vassago 20 år siden
#5 mr gaijin 20 år siden
#6 filmz-vassago 20 år siden
#7 filmz-herskegut 20 år siden
Takker for hjælpen :)
The next sentence is fake,