Et nyt år er startet, nye mål er sat, men den gamle tråd er død og borte.
Efter operation og en lang og ond forkølelse er min vægt steget til brutale 87-88kg, hvilket selvfølgeligt skal væk igen. Målet må være at holde mig under de 85kg, med en fedtprocent under de 18.
Motionsmæssigt er der et klart mål: Copenhagen Marathon 2011, gerne under 4 timer! Og et delmål, der hedder halvmaraton i marts.
Om jeg overhovedet kan klare de 42km er jeg ikke sikker på, men det skal helt sikkert prøves!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg skal på vægten i morgen og husbonden og jeg starter et mindre sundhedstrip :p
Jeg forventer + 3-4 kg i forhold til i sommers, så de skulle gerne væk. Jeg vil gerne kunne holde mig stabilt på de højst 60 kg. Jeg kan stadig passe det samme tøj, så der er ikke nogle fatale ændringer. Michael derimod vil gerne smide over 25 kg, så han starter i motionscenter sammen med mig i morgen :D
På et tidspunkt skal jeg også have målt fedtprocent, og så burde jeg nok til at gå lidt mindre op i tallene på vægten og fokusere mere på at få fedtprocenten ned - og ellers om jeg kan passe mit tøj :p.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
75 kg ... Ved godt, det ikke er meget, men det ses i forhold til den gode form, jeg var nede i for et lille års tid - og små 10 kg siden. Er lidt festligt trind nu efter jul. Men det findes der heldigvis råd for.
Og nej, jeg taler ikke om marathon, crosstraining, spinning, kostomlægning og alle de andre amatørmetoder. Næh, vil I gøre en forskel, hedder det masser af rosenkål! (populært kaldet "Skid dig slank"-kuren), så der er ingen vej omkring det, venner ... Kom i gang! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg skal også smide mange kilo i 2011, har været i gang lidt men ikke særligt seriøst. Men nu skal den have hele armen. Jeg har et møde men en diætist i Januar som mit lægehus lige har ansat og det kommer til at være helt gratis. Starter dog først på træning til februar, da jeg kan få det meget billigt gennem min skole :)
Hehe...tror nu bare jeg holder mig til min egen "kur" :p Btw. du var jo bare et lille nips for et års tid siden så... hvis du vejede knap 65 kg var det da ikke meget mere end hvad jeg vejer nu :D
Ja, held og lykke - jeg har jo også (for et stykke tid siden efterhånden) smidt over 30 kg og holdt det nogenlunde stabilt i nogle år nu, og det er da dejligt :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så er jeg i gang! Første løbetur er overstået. Dog løb jeg 3:30 langsommere end sidst jeg løb en 5km tur :(
Men mængden af sne på vejene, samt det faktum, at jeg ikke har dyrket motion den sidste måned (pga. operation og sygdom) og at jeg ikke har løbet i de sidste to måneder, gør at jeg ikke er helt utilfreds. 5km blev i hvert fald løbet uden nogen som helst problemer, hvilket vel betyder, at min grundform stadigvæk er nogenlunde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 dyg 14 år siden
Efter operation og en lang og ond forkølelse er min vægt steget til brutale 87-88kg, hvilket selvfølgeligt skal væk igen. Målet må være at holde mig under de 85kg, med en fedtprocent under de 18.
Motionsmæssigt er der et klart mål: Copenhagen Marathon 2011, gerne under 4 timer! Og et delmål, der hedder halvmaraton i marts.
Om jeg overhovedet kan klare de 42km er jeg ikke sikker på, men det skal helt sikkert prøves!
#2 wimmie 14 år siden
Jeg forventer + 3-4 kg i forhold til i sommers, så de skulle gerne væk. Jeg vil gerne kunne holde mig stabilt på de højst 60 kg. Jeg kan stadig passe det samme tøj, så der er ikke nogle fatale ændringer.
Michael derimod vil gerne smide over 25 kg, så han starter i motionscenter sammen med mig i morgen :D
På et tidspunkt skal jeg også have målt fedtprocent, og så burde jeg nok til at gå lidt mindre op i tallene på vægten og fokusere mere på at få fedtprocenten ned - og ellers om jeg kan passe mit tøj :p.
#3 dyg 14 år siden
Jeg er selv blevet ganske glad for spinning, der får man virkeligt også svedet igennem!
#4 evermind 14 år siden
Og nej, jeg taler ikke om marathon, crosstraining, spinning, kostomlægning og alle de andre amatørmetoder. Næh, vil I gøre en forskel, hedder det masser af rosenkål! (populært kaldet "Skid dig slank"-kuren), så der er ingen vej omkring det, venner ... Kom i gang! ;)
#5 DarkLight 14 år siden
Ja. Masser af cola. Den slags glatter jo rynkerne ud :)
#6 Wangsgaard 14 år siden
#7 dyg 14 år siden
#8 wimmie 14 år siden
Hehe...tror nu bare jeg holder mig til min egen "kur" :p
Btw. du var jo bare et lille nips for et års tid siden så... hvis du vejede knap 65 kg var det da ikke meget mere end hvad jeg vejer nu :D
Ja, held og lykke - jeg har jo også (for et stykke tid siden efterhånden) smidt over 30 kg og holdt det nogenlunde stabilt i nogle år nu, og det er da dejligt :D
#9 dyg 14 år siden
Men mængden af sne på vejene, samt det faktum, at jeg ikke har dyrket motion den sidste måned (pga. operation og sygdom) og at jeg ikke har løbet i de sidste to måneder, gør at jeg ikke er helt utilfreds. 5km blev i hvert fald løbet uden nogen som helst problemer, hvilket vel betyder, at min grundform stadigvæk er nogenlunde.