#96 Samme her. Jeg læste et sted, at børnene elsker ham for hans rolige facon, men personligt ser jeg helst, han skynder sig lidt, så jeg kan få det, jeg har bestilt! :)
Anyway, snuppede lidt med fra TP i dag: Four Brothers - 50 kr. Rockthology 4 (4dvd) - 25 kr.
Og så slog det mig, at jeg havde glemt at skrive en julegave på, nemlig en Nordisk Film-box med flg. sjove blanding: Adams Æbler Kongekabale Martha Midt Om Natten
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Kissmeyer Basic - fra konkurrencen her på filmz :) Mange tak! Har også vundet en CSI-sæson herinde, og mcDVD's konkurrence om Lucky Number Slevin og She's The Man. Jeg er svineheldig er jeg! Fire nye udgivelser på en måned, helt gratis. Ikke dårligt :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#91 dyg 19 år siden
La cité des enfants perdus (tror jeg nok den hedder, men: The City of Lost Children)
#92 filmz-Bruce 19 år siden
#93 Vestas 19 år siden
#94 Herrguth 19 år siden
Dirty Pretty Things (30 kr i en rodekasse i Kvickly)
Personal Velocity (fra Play.com)
Begge film er fantastiske, med vidunderlige skuespilspræstationer. :)
#95 Corgan 19 år siden
Var en tur forbi Fona 2000 idag, hvor jeg købte:
The Decent (50 kr)
Bullit - 2-disc (60 kr)
All the Presidents Men - 2-disc (60 kr)
City of the Lost Children (100 kr)
#96 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#97 evermind 19 år siden
Samme her. Jeg læste et sted, at børnene elsker ham for hans rolige facon, men personligt ser jeg helst, han skynder sig lidt, så jeg kan få det, jeg har bestilt! :)
Anyway, snuppede lidt med fra TP i dag:
Four Brothers - 50 kr.
Rockthology 4 (4dvd) - 25 kr.
Og så slog det mig, at jeg havde glemt at skrive en julegave på, nemlig en Nordisk Film-box med flg. sjove blanding:
Adams Æbler
Kongekabale
Martha
Midt Om Natten
#98 evermind 19 år siden
Blind Fury - ca. 60 kr. inkl. lev.
Demon City Shinjuku - 70 kr. inkl. lev.
#99 filmz-canner 19 år siden
#100 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Carol har i dag modtaget "Kirikou og De Vilde Dyr" tror den ryger direkte videre til vores barnebarn :o)
Tak til filmz.dk ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***