Fatter heller ikke helt selv jeg har været så heldig. Jeg plejer heller aldrig at vinde en skid. Lækkert er det dog - Kissmeyer Basic til weekenden, hooray! :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#101 Nuværende? Hvad har du så vundet i dine øvrige liv?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Har ellers lovet mig selv at holde fri fra dvd-indkøbene i denne måned. Går og kigger på sofa, og så har jeg alligevel alt for mange film liggende, som jeg endnu ikke har set. Men... puha, det kribler godt nok i fingrene for at bestille en eller anden boks hjem, hver gang man går online.
Helt kan jeg heller ikke lade være. Købt lige Juon + Juon 2 (altså tv-filmene) på tilbud hos TP. Ser frem til at udsætte "modellen" for den første, som jeg synes er ufatteligt vellykket i betragtning af medie og det ultralave budget.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#101 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#102 filmz-canner 19 år siden
#103 filmz-yoshimura 19 år siden
#104 evermind 19 år siden
De oplysninger kræver en gang hypnose. :)
#105 dyg 19 år siden
Wallace And Gromit: Limited Edition Cheese and Cracker Tin
#106 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 lagoni 19 år siden
#108 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Helt kan jeg heller ikke lade være. Købt lige Juon + Juon 2 (altså tv-filmene) på tilbud hos TP. Ser frem til at udsætte "modellen" for den første, som jeg synes er ufatteligt vellykket i betragtning af medie og det ultralave budget.
#109 thebigzzz 19 år siden
Elf 2-disc
Hardball
Shallow Hal
Fra DVDpacific:
Million Dollar Baby - Deluxe collector's edition (3-disc)
Darkwing Duck - Volume 1
The Simpsons - Sæson 9 (digipack)
#110 NightHawk 19 år siden
The Grudge - (udgaven med kommentarspor af Gellar & Sam Raimi)
The Forgotten - Extended Cut
Fra CDON :
Payback - (Ku' ikke la' vær med at købe den også selv om Directors Cut er på vej)
Violent City - (kultbasker : Bronson vs. Telly Savalas)
Black Samurai - (endnu en perle til blaxploitation samlingen)