Har prøvet og opsummere årets ønskede titler fra nu og ud og suk, jeg skal have mig en avis rute!
Psycho Charade The Thin Red Line Spirits of the Dead The Twilight Zone Paths of Glory The Innocents Artificial Intelligence (A.I.) Breathless Tokyo Story Late Spring The Only Son The Pacific Seven Samurai Darjeeling Limited Maltese Falcon The Treasure of Sierra Madre Dictator Goldrush City Lights Modern Times Metropolis Alien Anthology The Exorcist Merry Christmas Mr. Lawrance Seven Sound of Music Chitty Chitty Bang Bang Sons of Anarchy Season 2 Good La Vita e Bella The Player Seven How To Train Your Dragon Robin Hood Extended Cut Tommy Whats Up Doc? Kenneth Branaghs Hamlet Krzysztof Kieslowski Tricolore Moulin Rouge Last of the Mohicans American Beauty That Evening SUn The Rocky Horror Picture Show French Cancan Delicatessen Back to the Future Trilogy Y Tu Mama Tambien Secret of the Grain Picnic at Hanging Rock Elvis Blu-ray Collection The Ghost Writer Blood Simple Prospero's Books The Baby of Mâcon A Zed & Two Noughts Steamboat Bill Jr. The Edge of the World
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Forresten vil jeg anbefale dig at tilføje "The Edge of the World" til den liste. Michael Powell-mesterværk fra før han mødte Pressburger. Tydeligt inspireret af Flahertys "Man of Aran", og en smule "ru" i forhold til senere P&P-værker, men en vidunderlig, smuk film, der dårligt kan andet end at se suveræn ud i HD.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#106 Hehe, rettet og tilføjet. Tak for heads up :)
Nej jeg er faktisk ikke så stor fan af American Beauty, men jeg vil give den en chance igen og se om den er vokset på mig siden sidst. Det er efterhånden et stykke tid siden :)
#105 - Så må du skære ind til benet og smide fedtet fra! Så vidt jeg husker, har du kun set de første 10 minutter af "Moulin Rouge!"... Hvorfor bruge penge på den igen?
#108 Fordi så mange efterhånden har sagt, at de er enige med mig omkring de første 30 minutter (eller 10), men "hvis jeg bare kommer over det og ser resten, så vil jeg få en anden oplevelse" :) Jeg er villig til at prøve :)
Men der vil også blive skåret fra, ihvertfald ventet, indtil nogle af titlerne kan fås i play.com's 2 for 18£ tilbud :)
Noget for onsdag eller torsdag?
#101 filmz-ab 14 år siden
Seven
Insomnia
Indiana Jones
og flere andre..
#102 Herrguth 14 år siden
Jeg ville også rigtig gerne se Fantasia og Fantasia2000 på BD, men ventetiden på dem skulle vist ikke være så lang. :D
#103 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg tror nu nok at du kan regne med at E.T. kommer i sin oprindelig form, det gjorde den da på dvd.
#104 rockysds 14 år siden
#105 filmz-Bruce 14 år siden
Har prøvet og opsummere årets ønskede titler fra nu og ud og suk, jeg skal have mig en avis rute!
Psycho
Charade
The Thin Red Line
Spirits of the Dead
The Twilight Zone
Paths of Glory
The Innocents
Artificial Intelligence (A.I.)
Breathless
Tokyo Story
Late Spring
The Only Son
The Pacific
Seven Samurai
Darjeeling Limited
Maltese Falcon
The Treasure of Sierra Madre
Dictator
Goldrush
City Lights
Modern Times
Metropolis
Alien Anthology
The Exorcist
Merry Christmas Mr. Lawrance
Seven
Sound of Music
Chitty Chitty Bang Bang
Sons of Anarchy Season 2
La Vita e Bella
The Player
Seven
How To Train Your Dragon
Robin Hood Extended Cut
Tommy
Whats Up Doc?
Kenneth Branaghs Hamlet
Krzysztof Kieslowski Tricolore
Moulin Rouge
Last of the Mohicans
American Beauty
That Evening SUn
The Rocky Horror Picture Show
French Cancan
Delicatessen
Back to the Future Trilogy
Y Tu Mama Tambien
Secret of the Grain
Picnic at Hanging Rock
Elvis Blu-ray Collection
The Ghost Writer
Blood Simple
Prospero's Books
The Baby of Mâcon
A Zed & Two Noughts
Steamboat Bill Jr.
The Edge of the World
#106 rockysds 14 år siden
Forresten vil jeg anbefale dig at tilføje "The Edge of the World" til den liste. Michael Powell-mesterværk fra før han mødte Pressburger. Tydeligt inspireret af Flahertys "Man of Aran", og en smule "ru" i forhold til senere P&P-værker, men en vidunderlig, smuk film, der dårligt kan andet end at se suveræn ud i HD.
#107 filmz-Bruce 14 år siden
Nej jeg er faktisk ikke så stor fan af American Beauty, men jeg vil give den en chance igen og se om den er vokset på mig siden sidst. Det er efterhånden et stykke tid siden :)
#108 JannikAnd 14 år siden
#109 filmz-Bruce 14 år siden
Men der vil også blive skåret fra, ihvertfald ventet, indtil nogle af titlerne kan fås i play.com's 2 for 18£ tilbud :)
Noget for onsdag eller torsdag?
#110 JannikAnd 14 år siden