En opdatering af #105 efter gennemgang af blu-ray.coms pre-order liste. Måske andre kan få hjælp med overblik over store film der kommer.
Absolut uundværlige Deadwood World At War - Restored Psycho The Thin Red Line Paths of Glory 1492 - 6. oktober The Innocents Breathless Tokyo Story The Pacific One Flew Over the Cuckoo's Nest 35 anniversary Le Cercle Rouge Seven Samurai Andrey Rublyev Maltese Falcon The Treasure of Sierra Madre Alien Anthology Dead Man 15. september Wild at Heart 16. september Metropolis Late Spring Sound of Music Secret of the Grain The Player Kenneth Branaghs Hamlet Krzysztof Kieslowski Tricolore Picnic at Hanging Rock
Uundværlige kan vente Oliver Twist 17. september Les demoiselle de Rochefort 22. september The Exorcist King Kong (1933) 28. september The Battle of the River Plate The Name of the Rose (2. september) The Twilight Zone season 1 Soul Kitchen (25. august) Merry Christmas Mr. Lawrance Sons of Anarchy Season 2 How To Train Your Dragon Elvis Blu-ray Collection The Ghost Writer Steamboat Bill Jr. Charade Dictator The Name of the Rose Goldrush City Lights Modern Times Seraphine Jean Florette Manon des Sources
Vil gerne have Robin Hood Extended Directors Cut Baaria 31. december The Mission 5. oktober Nosferatu (1979) 23. september Kick Ass Darjeeling Limited El Norte The Game The Only Son Seven Tommy Delicatessen That Evening Sun Back to the Future Trilogy The Rocky Horror Picture Show
Buy at will Artificial Intelligence (A.I.) Chitty Chitty Bang Bang Good Spirits of the Dead La Vita e Bella Whats Up Doc? Moulin Rouge Last of the Mohicans American Beauty French Cancan Y Tu Mama Tambien Blood Simple Prospero's Books The Baby of Mâcon A Zed & Two Noughts The Edge of the World
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Grupperingerne er lavet mht. prioritering af indkøb af titler og kan ikke laves 1-til-1 med min rating :) De angiver mere min ophidselse her og nu over en given titel :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#113 - Hvorfor så jeg ikke den i første omgang??? Jeg skal arbejde sent begge dage, men kan muligvis rykke vagten torsdag... Men ellers skal jeg kun arbejde lørdag i den næste lange tid :)
#111 filmz-Bruce 14 år siden
#112 JannikAnd 14 år siden
#113 filmz-Bruce 14 år siden
#114 filmz-Bruce 14 år siden
En opdatering af #105 efter gennemgang af blu-ray.coms pre-order liste. Måske andre kan få hjælp med overblik over store film der kommer.
Absolut uundværlige
Deadwood
World At War - Restored
Psycho
The Thin Red Line
Paths of Glory
1492 - 6. oktober
The Innocents
Breathless
Tokyo Story
The Pacific
One Flew Over the Cuckoo's Nest 35 anniversary
Le Cercle Rouge
Seven Samurai
Andrey Rublyev
Maltese Falcon
The Treasure of Sierra Madre
Alien Anthology
Dead Man 15. september
Wild at Heart 16. september
Metropolis
Late Spring
Sound of Music
Secret of the Grain
The Player
Kenneth Branaghs Hamlet
Krzysztof Kieslowski Tricolore
Picnic at Hanging Rock
Uundværlige kan vente
Oliver Twist 17. september
Les demoiselle de Rochefort 22. september
The Exorcist
King Kong (1933) 28. september
The Battle of the River Plate
The Name of the Rose (2. september)
The Twilight Zone season 1
Soul Kitchen (25. august)
Merry Christmas Mr. Lawrance
Sons of Anarchy Season 2
How To Train Your Dragon
Elvis Blu-ray Collection
The Ghost Writer
Steamboat Bill Jr.
Charade
Dictator
The Name of the Rose
Goldrush
City Lights
Modern Times
Seraphine
Jean Florette
Manon des Sources
Vil gerne have
Robin Hood Extended Directors Cut
Baaria 31. december
The Mission 5. oktober
Nosferatu (1979) 23. september
Kick Ass
Darjeeling Limited
El Norte
The Game
The Only Son
Seven
Tommy
Delicatessen
That Evening Sun
Back to the Future Trilogy
The Rocky Horror Picture Show
Buy at will
Artificial Intelligence (A.I.)
Chitty Chitty Bang Bang
Spirits of the Dead
La Vita e Bella
Whats Up Doc?
Moulin Rouge
Last of the Mohicans
American Beauty
French Cancan
Y Tu Mama Tambien
Blood Simple
Prospero's Books
The Baby of Mâcon
A Zed & Two Noughts
The Edge of the World
#115 Herrguth 14 år siden
#116 filmz-Bruce 14 år siden
#117 Åkepool 14 år siden
Har set den kommer 5. okt. i USA, er det en all-region?
#118 filmz-Bruce 14 år siden
Grupperingerne er lavet mht. prioritering af indkøb af titler og kan ikke laves 1-til-1 med min rating :) De angiver mere min ophidselse her og nu over en given titel :)
#119 chronaden 14 år siden
Den dag jeg står med "Deadwood" på bluray i den ene hånd, og "Alien Anthology" i den anden hånd... så!.. *droool*
#120 JannikAnd 14 år siden