Min lagsane står lige og køler lidt af, det er vidst det man vil kalde en ingen grønsager adgang lagsane.
Bestående af oksekød, løg diverse krydderier, og cocktail pølser mellem, og til slut hele strimmeler af Bacon, og drysset med ost, plus lidt Rasp, for at give det xtra finish 8-)
Det måske ikke den mest advanceret lagsane, men den rækker til mint film kiggeri her om lidt.
Jep nogen spiser sent her i landet hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg lavede et forsøg: En kold svensk pølseret, konverteret til et lasangelignende produkt, der ikke var en succes. Put ikke pastaplader i en svensk pølseret. Retrospektivt virker det ligefremt latterligt, og jeg er flov over at være sunket så dybt, i stedet for bare at lave noget ordentlig mad. Jeg kunne sku godt æde et rigtigt godt amerikansk morgenmåltid lige nu. 4 æg sunnyside up, en tallerkenfuld Bacon, 2 pandekager, 2 stk. toast (ristet), pølser, kaffe, juice og ½liter mælk (iskold).
droooll
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Var på kro i gård med min fagforening. Det blev til en stor hakkebøf med bløde løg, hvide kartofler med persille og den lækreste brune sovs man kan forestille sig. Bagefter var der hjemmelavet is med chokoflager og dertil skiveskåret frisk frugt.
Kylling hos de grå. Sådan en på ovnspid, med ovnkartofler og flødetomatsovs og stegt grønt til. Dessert: rødvin, en filur (drinken) og nogle øl. (Har faktisk lidt ondt i skærmen og dårlig ånde til morgen på den bekostning!)
I aften: Bowling & Joes Diner (monster serveringer!)
Tror lige jeg skal forbi øl-pusheren og slagteren her i eftermiddag og belønne mig selv med en god bøf og noget rigtig godt øl dertil, efter en ret produktiv uge på arbejdet.
tjaaa til bøf ville jeg gå efter noget trapist øl.... evt en chimay blå trippel...den er godt nok lidt halvdyr, men du sagde jo at du fortjente det....
Mht. øl, er min drøm en hel kasse Samuel Adams, hvor duggen driver ned af siden. Og så bare tylle dem som et svin! Sådan en fætter koster desværre omk. 400,- i danmark... http://www.shanghaiist.com/attachments/shang_dan/s...
#47 Pris er ikke en faktor ved godt øl, jeg er ikke bleg for at smide 60-80 kr for en rigtig god øl hos min pusher. Han vil dog nok blive skuffet hvis jeg spørger efter en Chimay :D
Hvis du vil have en trappist, så bør du da købe dig noget ordentligt. Rochefort 10, St. Bernadus Abt 12 eller Westvletern Abt 12. Det er måske lidt mainstream, men for dælen det smager godt.
Men normalt vil jeg ikke drikke en sådan øl til min aftensmad. Den vil jeg hellere sidde og nyde senere på aftenen, mens jeg til aftensmaden hellere vil nyde en brown ale eller lignende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 elwood 19 år siden
Bestående af oksekød, løg diverse krydderier, og cocktail pølser mellem, og til slut hele strimmeler af Bacon, og drysset med ost, plus lidt Rasp, for at give det xtra finish 8-)
Det måske ikke den mest advanceret lagsane, men den rækker til mint film kiggeri her om lidt.
Jep nogen spiser sent her i landet hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 davenport 19 år siden
En kold svensk pølseret, konverteret til et lasangelignende produkt, der ikke var en succes.
Put ikke pastaplader i en svensk pølseret.
Retrospektivt virker det ligefremt latterligt, og jeg er flov over at være sunket så dybt, i stedet for bare at lave noget ordentlig mad.
Jeg kunne sku godt æde et rigtigt godt amerikansk morgenmåltid lige nu. 4 æg sunnyside up, en tallerkenfuld Bacon, 2 pandekager, 2 stk. toast (ristet), pølser, kaffe, juice og ½liter mælk (iskold).
droooll
#43 stefsims 19 år siden
Bagefter var der hjemmelavet is med chokoflager og dertil skiveskåret frisk frugt.
#44 Martindan 19 år siden
#45 davenport 19 år siden
Sådan en på ovnspid, med ovnkartofler og flødetomatsovs og stegt grønt til.
Dessert: rødvin, en filur (drinken) og nogle øl. (Har faktisk lidt ondt i skærmen og dårlig ånde til morgen på den bekostning!)
I aften:
Bowling & Joes Diner (monster serveringer!)
#46 cyberzed 19 år siden
Nogen bud på hvad for noget øl jeg skal have?
#47 filmz-bullettooth 19 år siden
#48 davenport 19 år siden
Sådan en fætter koster desværre omk. 400,- i danmark...
http://www.shanghaiist.com/attachments/shang_dan/s...
#49 cyberzed 19 år siden
#50 dyg 19 år siden
Men normalt vil jeg ikke drikke en sådan øl til min aftensmad. Den vil jeg hellere sidde og nyde senere på aftenen, mens jeg til aftensmaden hellere vil nyde en brown ale eller lignende.