STOOOOP!!! alt den øl og mad snak NU!! mit tastatur kan ikke sluge mere mundvand for idag..... heldigvis er der kun 1time og 22 minutter til fyraftensprips...desvære kun en kold tuborg, men det er hvad chefen kan vil ofre på os... MMMMMmmmmmmmmmmmMMMMMMMMmmmmmm beer..!!(citat Homer Simpson)
Jeg er aldrig blevet så vil med lige nøjagtig Newcastle Brown Ale, ved ikke lige hvad det er med den der ikke tiltaler mig for ellers er jeg ret godt tilfreds med Ale. Noget helt andet er da jeg var på en bar i Holstebro i lørdags havde de fandme valgt at holde om med at have Kilkenny, skandale for man kan nu kun få de helt alm mainstream øl som Tuborg, Carlsberg osv.
Min pusher har de lidt mere specielle ting som øl fra G. Menabrea, forrige gang var det Fransk øl hvilket var rigtig rigtig godt, kan desværre ikke huske navnet men det var en mørk ale.
P.S. Min pusher var med til at starte BaggårdsBryggeriet, men trak sig ud da de begyndte at fokusere på penge istedet for godt øl.
#51 chronaden 19 år siden
#52 dyg 19 år siden
#53 filmz-bullettooth 19 år siden
MMMMMmmmmmmmmmmmMMMMMMMMmmmmmm beer..!!(citat Homer Simpson)
#54 cyberzed 19 år siden
Noget helt andet er da jeg var på en bar i Holstebro i lørdags havde de fandme valgt at holde om med at have Kilkenny, skandale for man kan nu kun få de helt alm mainstream øl som Tuborg, Carlsberg osv.
#55 filmz-bullettooth 19 år siden
http://www.hugos.dk/ tjek lige udvalget...hehe
#56 Martindan 19 år siden
eller en leffe blond.
eller en newcastle.
#57 filmz-bullettooth 19 år siden
#58 Martindan 19 år siden
#59 Bates 19 år siden
#60 cyberzed 19 år siden
P.S. Min pusher var med til at starte BaggårdsBryggeriet, men trak sig ud da de begyndte at fokusere på penge istedet for godt øl.