Jeg har altid set mig selv som en person med rimelig godt styr på hvad det er der sker i film verdenen. Jeg læser et hav af reviews og nyheder både her og flere andre steder. Igennem de sidste par måneder er der et navn som er poppet op igen og igen. Jeg snakker her om Lindsay Lohan. det virker som om hver anden nyhed man ser, om det er se & hør, ekstrabladet eller her på filmz så er hun altid i en af nyhederne. Jeg undrer mig bare over hvorfor hun pludelig er så populær. hvad er det hun har lavet? hendes profil på imdb.com er bestemt ikke særlig imponerende. er der nogen af jer der kan give lidt indsigt i hvad der er så dælen iterressant omkring hende?
Jeg tror, hun er den skuespiller alle elsker at hade. Og så er hun vel mere kendt for sine aktiviteter uden for lærredet. Når det så er sagt, så er der noget, der tyder på, at hun er ved at oppe sig rent skuespilsmæssigt. Der er i hvert fald god buzz om hendes præstationer i de seneste film My Prairie Home Companion og Bobby...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg tror min holdning til Lohan er mere rent had end elsker at hade, hvis jeg skulle vælge mellem at blive spærret inde med Lohan eller Hilton valgte jeg Hilton.
Lindsay Lohan, udover at være totalt dejlig, er da klart mere talentfuld end Paris Hilton. Hun skaber sig da ikke nær så meget. Hun spiller da godt, og meget over sin alder, i Freaky Friday.
Ja, jeg mener heller ikke at Paris Hilton tåler nogen sammenligning. Hun er afgjort den dummeste kran i vor tid (tæt forfulgt af folk som Fergie og ligesindede).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-02x31 19 år siden
#2 Hive 19 år siden
#3 Bates 19 år siden
#4 filmz-02x31 19 år siden
#5 tiny 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
http://www.caryelling.com/images/slip5.jpg
#7 cyberzed 19 år siden
#8 Yoda 19 år siden
Hvilket jo må siges at være et valg mellem gonore eller klamydia, for at bruge en omskrivning af et klassisk ordsprog ;-)
#9 PredatorX 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden