Min ultimative favorit er De Niro mest pågrund af de film han har avet sammen med scorsese men film som deer hunter og heat leverer han også fremragende præstationer i.
Andre klasse skuespillere på min liste er Harvey Keitel, Jack nicholson, James Stewart, Bruce Campbell & Pacino. Ville på sin vis også gerne nævne johnny Depp men jeg synes han blegner i forhold til de andre (ved godt jeg kommer til at få en flad for at sige det).
Jeg synes, at det er meget svært at sætte fingeren på en enkelt. Men Tom Hanks er bestemt også en af dem jeg sætter højt. Udover ham er folk som Edward Norton, Kevin Spacey og P.S Hoffman også altid fremragende. På den anden side kan man jo også se til mere 'klassiske' personer som De Niro, Pacino etc. Men alt i alt kan jeg ikke sige en bestemt - svaret er alt for alsidigt til, at det kan lade sig gøre.
Puha den er lidt svær, men nogle er mine favoritter er helt klart skuespillere som Sean Penn, Bruce Campell, Edward Norton, B. Del Toro, Joaquin Phoenix og Leonardo DiCaprio... og nu må jeg heller ikke glemme Claire Danes og Naomi Watts
On topic: Umuligt at vælge, men et par af de helt store må da være Toshiro Mifune og Robert Mitchum. Ellers er der jo også favoritter som Philip Seymour Hoffman, Steve Buscemi, Johnny Depp og Bruce Campbell.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Rachel Weisz, Johnny Depp, Robert DeNiro, Meryl Streep, Clive Owen, Clea DuVall, Tom Hanks, Kate Winslet, Nicholas Cage, Nicole Kidman, Philip Seymour Hoffman, Jack Nicholson, Fairuza Balk, Ben Kingsley og Jennifer Connelly
In no particular order: Sean Connery, Morgan Freeman, Tommy Lee Jones, Charlize Theron, Tim Robbins, Al Pacino, Robert De Niro, Robin Williams, Jodie Foster, Anthony Hopkins, Gary Oldman, Julianne Moore, John Malkovich og jeg kunne blive ved.... Kan dog ikke sætte en finger på hvem jeg synes der er bedst.
Jeg siger også Tom Hanks og Toshiro Mifune. Derudover kan jeg meget godt lide James Stewart, Sean Connery, Clint Eastwood, Robin Williams samt Audrey og Katherine Hepburn.
Kurt Russell og Arnold Scwarzenegger holder jeg også meget af men jeg tror ikke helt de kvalificerer sig som skuespillere ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Mel Gibson, Robin Williams, Harrison Ford, Al pacino, Robert De Niro, Johnny Depp, Edward Norton, Brad Pitt, Tim Robbins, Morgan Freeman, Tom Hanks, Tom Cruise, Kurt Russell, Gary Oldman, Philip Seymour Hoffman, Kevin Spacey, Russell Crowe, Jim Carrey, Joe Pesci.. the list goes on
_______________________________________ How much does life weigh?
#1 filmz-dummiz 19 år siden
min ynglings skuespiller er
Tom Hanks :)
#2 zombieman 19 år siden
Andre klasse skuespillere på min liste er Harvey Keitel, Jack nicholson, James Stewart, Bruce Campbell & Pacino. Ville på sin vis også gerne nævne johnny Depp men jeg synes han blegner i forhold til de andre (ved godt jeg kommer til at få en flad for at sige det).
#3 jesperhp 19 år siden
Men Tom Hanks er bestemt også en af dem jeg sætter højt. Udover ham er folk som Edward Norton, Kevin Spacey og P.S Hoffman også altid fremragende.
På den anden side kan man jo også se til mere 'klassiske' personer som De Niro, Pacino etc.
Men alt i alt kan jeg ikke sige en bestemt - svaret er alt for alsidigt til, at det kan lade sig gøre.
#4 filmz-no015 19 år siden
+ flere :)
#5 dyg 19 år siden
On topic:
Umuligt at vælge, men et par af de helt store må da være Toshiro Mifune og Robert Mitchum. Ellers er der jo også favoritter som Philip Seymour Hoffman, Steve Buscemi, Johnny Depp og Bruce Campbell.
#6 Herrguth 19 år siden
Rachel Weisz, Johnny Depp, Robert DeNiro, Meryl Streep, Clive Owen, Clea DuVall, Tom Hanks, Kate Winslet, Nicholas Cage, Nicole Kidman, Philip Seymour Hoffman, Jack Nicholson, Fairuza Balk, Ben Kingsley og Jennifer Connelly
er da altid et kig værd... (næsten altid...)
#7 stefsims 19 år siden
Sean Connery, Morgan Freeman, Tommy Lee Jones, Charlize Theron, Tim Robbins, Al Pacino, Robert De Niro, Robin Williams, Jodie Foster, Anthony Hopkins, Gary Oldman, Julianne Moore, John Malkovich og jeg kunne blive ved....
Kan dog ikke sætte en finger på hvem jeg synes der er bedst.
#8 e-male 19 år siden
Kurt Russell og Arnold Scwarzenegger holder jeg også meget af men jeg tror ikke helt de kvalificerer sig som skuespillere ;)
#9 filmz-Daedalos 19 år siden
Mel Gibson, Robin Williams, Harrison Ford, Al pacino, Robert De Niro, Johnny Depp, Edward Norton, Brad Pitt, Tim Robbins, Morgan Freeman, Tom Hanks, Tom Cruise, Kurt Russell, Gary Oldman, Philip Seymour Hoffman, Kevin Spacey, Russell Crowe, Jim Carrey, Joe Pesci.. the list goes on
How much does life weigh?
#10 The Insider 19 år siden