Gravatar

#21 inflector 21 år siden

Tror heller ikke der er nogen herinde jeg kender Irl. De fleste folk herinde hører vist til omkring København og Aarhus og ikke omkring Esbjerg hvor jeg bor.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#22 lagoni 21 år siden

Jeg synes heller ikke jeg er stødt på særlig mange andre fra Odense, der er - meget naturligt - nok flest fra Kbh (dem med alle de gode biografer og de flotte arrangementer...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 filmz-herskegut 21 år siden

Det er på IKT ja, kender en der går på 5 semester der, og så er min lillebror på første :-)

Er der godt nok ikke andre fra århus af også ?
Synes det virker til at der er flere alle mulige steder fra..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#24 Kalle Ferm 21 år siden

LMAO @ Spanner. :-D

Kender og kender... jeg har siddet til bords sammen med vassago til et bryllup. Og jeg kender Corgans mor fra højskolen jeg har gået på... Men det er vist det...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#25 nakalay 21 år siden

Jeg kender umiddelbart ikke nogen herinde. Men det er også begrænset hvor mange i min omgangskreds, der interesserer sig for film.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#26 evermind 21 år siden

Captain Vallo - min gamle gymnasie-buddy. :P
Dark Phoenix - hans hustru (som jeg faktisk ikke vidste, var på filmz, førend jeg læste nærværende tråds post 3)

Derudover snakker jeg privat rigtig meget med Crystalstar1200, hvilket dog er et venskab etableret via filmz.dk.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#27 gi-jones 21 år siden

#22: Pas på hvad du siger. Jeg vil vove at påstå, at vi i Århus er mindst ligeså godt i stand. Vores Cinemaxx er bedre og vi har en Biocity, hvor kbh kun har Palads (som i øvrigt sutter max). Det eneste de har derovre på øen er Imperial.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#28 Patriarch 21 år siden

Corgan og jeg spiller lidt fosbold ind imellem - plus mødes til Suprise i imperial. Her har jeg ogsåmødt Kadaan og Elvez.

Skylder Kadaan en White Russian :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#29 filmz-Wacker 21 år siden

Hunterkil er min bror, og det er sådan set det jeg ved - tror ikke jeg kender nogle af jer andre
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#30 JannikAnd 21 år siden

Nu er det dig, der skal passe på! - Vi har Cinemateket, der er den ubestridte mester i mine øjne...

Skriv ny kommentar: