Gravatar

#11 Martindan 22 år siden

SÅ den i Kinopalæet i Lyngby
(hvis nogen var tilstede, var det mig der var klædt ud som Lestat)

Synes faktisk at den var rimelig god. Synes den er bedre end de andre film i begge serier...

#9 jeg tror faktisk det er meningen man skal grine... de havde lavet den som en action/slasher/comedy og tror faktisk at det var meningen...

#10 Synd at det kun er til sidst det virkelig er Freddy vs. Jason - Hvorfor det?? Jeg så da personligt kun filmen for at se de scener mellem d´herrer og nød dem til fulde...

Men generelt, en godkendt film.
for cryin' out loud......
Gravatar

#12 Spanner 22 år siden

#11 fordi der er for meget tosseri før de to får lov til at gå i kødet på hinanden.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 filmz-pvc 22 år siden

texas chainsaw massacre snakker i så den nye eller den gamle for den gamle er et mesterværk.
Gravatar

#14 Captain Vallo 22 år siden

Amen til det!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#15 MikkelHJ 22 år siden

Jeg var også til snigpremieren i Palads. Jeg syntes faktisk, den var udmærket. Jeg kunne godt lide, at der var de typiske ting, der skal være i en Fredag d. 13. (Pige, der partout skal nøgenbade i en sø i en skummel skov ved nattetide og kunstnerisk placering af machete) eller Nightmare On Elm Street, som jeg nægter at nævne den danske titel på (Den gode gamle fyrkælder, den klassiske sjipperemse: "One, Two, Freddy's Coming For You!" og Freddys uvurderlige humor).
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#16 Captain Vallo 22 år siden

Så var jeg alligevel ikke alene (med mine venner). Du, Mikkel, var ved min side!
Stemningen den aften gjorde selvfølgelig sit til en god biografoplevelse.
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#17 MikkelHJ 22 år siden

#16 Ja, stemningen var rigtig god. Folk klappede og hujede. Jeg fik endda lige lavet en Nelson Muntz [Ha-Ha.wav], da Freddy blev brændt levende af forældrene. Det var bare ærgerligt med den gruppe på 4-5 mennesker, der kom vadende 10 minutter inde i filmen, oven i købet fra den forkerte side af salen, så de skulle krydse hele rækken for at finde deres pladser.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#18 Captain Vallo 22 år siden

Hæ!
Ja, de kom sgu' ragende lige ind over den række, hvor vi sad!
Jeg håber, at det var dig der skreg: "Kill him!", da jeg hævede handsken idet den sidste gik forbi...
>=o)
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

skal se den senere i dag, hmm den lyder bedre end sit rygte :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 dyg 22 år siden

#13 - Helt korrekt. Jeg så den originale i BioCity Århus i lørdags. Det er en helt fantastisk fed film. Den kan ses igen og igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: