Hey you guys - skal jeg stille mit spørgsmål igen ???
Jeg var til en horrorfilm aften forleden, hvor vi snakkede gys og hvad som gør os bange og naturligvis kom Jason og Freddy på banen, men det er nu sjovt og se hvordan de har påvirket andre genre.
I 3'eren, "Dream Warriors", som foregår på en institution for mentalt forstyrrede unge, hvor Freddy som en kæmpe puppet-master får en af de unge til at begå "ufrivilligt" selvmord ved bruge personens nerver/sener i armen til at styre ham ud over et tårn.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#33 og scenen hvor en person bliver smadret ind i et fjernsyn i selvsamme film. Ikke så meget fordi døden er så fed, men Freddys kommentar: Welcome to Prime-time, bitch! holder 100.
#31 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg var til en horrorfilm aften forleden, hvor vi snakkede gys og hvad som gør os bange og naturligvis kom Jason og Freddy på banen, men det er nu sjovt og se hvordan de har påvirket andre genre.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 Captain Vallo 22 år siden
Du mener:
"Hvad er jeres favorit døds/mordscene af Freddy/Jason ???"
Som sagt, så er det jo svært. Men...
èn af favoritterne er badekarscenen i den første Nightmare. Den er enkel og effektiv! Simpelthen!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#33 chandler75 22 år siden
#34 skittlez 22 år siden