Gravatar

#1 Captain Vallo 22 år siden

Er lige vågnet efter at have været på udflugt til København i går aftes... Biozonen havde forpremiere på Freddy Vs. Jason.
Det var en fanboys fantasi der blev til virkelighed da Freddy endelig stod ansigt til ansigt med Jason!
Var der ikke andre herinde fra, der var til stede?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#2 El vez 22 år siden

Jeg så den i London for et par måneder siden og jeg var ikke videre imponeret. Enkelte scener var ret fantastiske - og den gode Robert E gjorde det ret godt - resten var bare lam slasher. Det havde hjulpet hvis de havde skåret ned på brugen af kunstige bryster og Destiny's Child sangere.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Næææ jeg var til premiere surprise i Cinemaxx og der viste de The Texas Chainsaw Massacre - "Big Surprise" - som heller ikke var det store. Der var også flere, der gik underforestillingen.

Skal i Imperial i aften, så der håber jeg at de har noget på programmet :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Jeg så Freddy vs. Jason til PRemiere Surprise i Cinemaxx for et stykke tid siden.. Ringe film, Englund gjorde dog hvad han kunne.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 azathoth 22 år siden

#4: Englund gør vel det ENESTE han kan????
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Ja, men han gør det tilgengæld bedre end nogen anden..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#7 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg syntes faktisk den var rigtig sjov, skal nok siges at jeg var/er kæmpe fan af den genre da den havde sit højdepunkt.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#8 Captain Vallo 22 år siden

Tak!
Endelig en "artsfælle"...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#9 filmz-derb 22 år siden

Er det meningen man skal sidde og grine hele filmen igennem? Det var virkelig det eneste jeg kunne..
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#10 Spanner 22 år siden

Den er godt nok rimelig ringe. Synd at det kun er til sidst det virkelig er Freddy VS Jason.

Men jeg kan nu godt lidt Jason. Han er simpel. Han slår bare ihjel uden forklaringer og snak. Smukt og enkelt.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: