Gravatar

#151 MoH 13 år siden

Jo det kan den da :)
Gravatar

#152 Nicki52 13 år siden

Jeg har planer om at dem der bliver og sover, laver jeg franskbrød til om morgen. Franskbrødene står i køleskabet hele aften (og hæver) og så bager jeg dem når jeg vågner. I skal nok også huske jeres tandbørste, dem der bliver og sover. Nok også tandpasta.

Jeg skal lige hører om hvem der planlægger at de bliver og sover, så jeg ved hvor mange jeg skal lave.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#153 MoH 13 år siden

Det jo altid skønt med nybagt brød :)
Jeg sover gerne, medmindre det lige passer med en bus hjemad når vi stopper.
Gravatar

#154 Nicki52 13 år siden

Vi sover langt efter midnat.
Gravatar

#155 MoH 13 år siden

Regnede jeg også med. Min bus går også først kl 8.35 ;)
Gravatar

#156 MOVIE1000 13 år siden

Jeg bliver nok også for at sove, der er en lille forhindring i at jeg ikke kan komme, men skal prøve at få forhindringen fjernet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#157 Nicki52 13 år siden

Hvis du sover her, står vi først op klokken 12:00, det kommer an på hvor længe vi bliver oppe. Så går jeg rundt og vækker, mens brødene bager. Køb os og marmelade til brødene.

Så holder vi pyjamasparty. Alle sammen, kom i pyjamas. Ej, jeg vil ikke have I skal investere i sådan en fætter. Men se at få fjernet den forhindring.
Gravatar

#158 lyspunkt 13 år siden

Hvor fristende nybagt morgenbrød er, så må jeg desværre trække "Gammel-mands-kortet" og sige, at jeg nok værdsætte bekvemmelighed højere.
Jeg tror jeg har sovet på de gulve og i de soveposer jeg skulle og trækker mig nok tilbage på et passende tidspunkt.

Men jeg glæder mig da til en hyggelig og sjov dag
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#159 Nicki52 13 år siden

Jeg lægger en madras på gulvet og der sofaer.
Gravatar

#160 lyspunkt 13 år siden

Nicki52 (159) skrev:

Jeg lægger en madras på gulvet og der sofaer.

Det er betænksomt af dig, men jeg tror, jeg har bestemt mig.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: