Ok, jeg ved MoH og Movie1000 bliver og sover. Husk soveposer, pude og dyne (hvis der brug for den), tandbørste og en rigtig god film vi kan se til morgenmaden inden vi skilles.
I får hvad tid I skal komme når jeg har fundet ud af hvornår mine forældre tager væk.
Adressen ligger i denne tråd på en af siderne.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Mht. til det franskbrød kommer der smør, marmelade og ost. Hvis I vil have noget andet på skal I enten selv købe det eller bestille det hos mig, så køber jeg det og så betaler man for det når man kommer.
Kan godt smide linket op til menukortet, så man har lige penge til mad. Jeg vil bestille fra Pizza King.
MOVIE1000 (165) skrev:
Har Helmer sagt at han kommer??
Han sagde at han var ledig hele oktober og han har ikke sagt noget siden, så regner med det.
Det er ærgeligt at vi ikke kan få hesten med. Men så må vi spicy indvielsesritualerne op, når den nu ikke kan den dag. Er der nogen der kan tager 60 hvide lys med. Jeg har det store lysestandere.
Jeg er ikke på hold, denne gang. Har fået tæppebombet min kalender i en sådan grad at jeg nok kommer til at søge gældssanering omkring den 25 i denne måned hehe
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#167 Selvom jeg kun har mødt dig en gang, synes jeg det er mega ærgeligt du ikke kommer. Men jeg har fundet en der kommer istedet for.
Han hedder jacksparrow herinde (I kan nok gætte hvorfor) og hedder Martin. My Moviebuddy. Lige så I er forberedt elsker han alle Pirates of the Caribbean film. Han har set dem mange gange, så mange gange at han synes alle sammen er gode.
#161 davenport 13 år siden
#162 lyspunkt 13 år siden
#163 Nicki52 13 år siden
I får hvad tid I skal komme når jeg har fundet ud af hvornår mine forældre tager væk.
Adressen ligger i denne tråd på en af siderne.
#164 Kruse 13 år siden
#165 MOVIE1000 13 år siden
#166 Nicki52 13 år siden
Godt Kruse.
Mht. til det franskbrød kommer der smør, marmelade og ost. Hvis I vil have noget andet på skal I enten selv købe det eller bestille det hos mig, så køber jeg det og så betaler man for det når man kommer.
Kan godt smide linket op til menukortet, så man har lige penge til mad. Jeg vil bestille fra Pizza King.
Han sagde at han var ledig hele oktober og han har ikke sagt noget siden, så regner med det.
Det er ærgeligt at vi ikke kan få hesten med. Men så må vi spicy indvielsesritualerne op, når den nu ikke kan den dag. Er der nogen der kan tager 60 hvide lys med. Jeg har det store lysestandere.
#167 HelmerJ 13 år siden
#168 Nicki52 13 år siden
Selvom jeg kun har mødt dig en gang, synes jeg det er mega ærgeligt du ikke kommer. Men jeg har fundet en der kommer istedet for.
Han hedder jacksparrow herinde (I kan nok gætte hvorfor) og hedder Martin. My Moviebuddy. Lige så I er forberedt elsker han alle Pirates of the Caribbean film. Han har set dem mange gange, så mange gange at han synes alle sammen er gode.
#169 MOVIE1000 13 år siden
#170 Bony 13 år siden