#170 Nej, jeg vil bare ha' at vide hvem og hvor mange der skal sove hos mig. Og jeg vil gerne lave franskbrød, egentlig er ikke så meget planlagt. Aner ikke hvordan dagen kommer til at forløbe og glæder mig til at se hvordan.
Men det der nok skulle planlægges var at få min forældre ud af huset. Laver i dag en besked med alle informationer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg er desværre også nødt til at springe fra denne gang - vi skulle igang med at lave vores køkken om den kommende weekend, men det er blevet skubbet en uge, så nu kommer den 21., 22. og 23. til at gå med køkkenrenovering i stedet...
Jeg kunne evt. kigge forbi et par timer om aftenen, men jeg tror ærligt talt at jeg vil være for smadret alligevel :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#172 Du skal bare sætte og se film. Du skal ikke arbejde her. Bare kom. Du kan da hellere ikke lave så meget med den vom, bliver det nok husbond der tager det tunge læs.
I know, jeg kan bare ikke holde ud at sidde ned mere end et par timer... dumme ryg. Men jeg skal nok lige finde ud af med vores køkken-crew hvor længe vi regner med at skulle arbejde om lørdagen, og så finder jeg lige ud af om jeg ikke kan kigge forbi et par timer :) Jeg har jo ikke så langt frem og tilbage.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hvordan: Hvis du ikke kører i bil, men med tog og bus, starter du på banegården. Du kan tage fem busser hjem til. Bus 21, 22 og 122 fra plads A på banegården. Der er også bus 28 og 29 som kører fra plads E, ude ved vejen foran banegården. I skal stå af ved Paraplyen. Så når I står af er der en ejendomsmægler foran og vejen der går forbi den skal i ta. Her er et billede. Den skal I gå lige ud af. I kommer forbi min gamle skole, Tarup Skole, på vejen. Den ligger på begge sider. I forsætter så lige ud indtil I kommer til en lyskurv. Så ser I en hæk med et hus bagved. Det er mit hus. Så forsætter du/I ligeud over lyskurven indtil i kommer til et hul i hækken og så kan I nok regne resten ud. Mit mobilnummer, hvis der sker noget:
28518795
Husk: Film (både gode og dårlige), kontanter, snacks & drikkelse, (sovepose, lagen, pude til der skal sove)
Puh, det var vist det hele.
#171 Nicki52 13 år siden
Nej, jeg vil bare ha' at vide hvem og hvor mange der skal sove hos mig. Og jeg vil gerne lave franskbrød, egentlig er ikke så meget planlagt. Aner ikke hvordan dagen kommer til at forløbe og glæder mig til at se hvordan.
Men det der nok skulle planlægges var at få min forældre ud af huset. Laver i dag en besked med alle informationer.
#172 wimmie 13 år siden
Jeg kunne evt. kigge forbi et par timer om aftenen, men jeg tror ærligt talt at jeg vil være for smadret alligevel :/
#173 Kruse 13 år siden
#174 Nicki52 13 år siden
Du skal bare sætte og se film. Du skal ikke arbejde her. Bare kom. Du kan da hellere ikke lave så meget med den vom, bliver det nok husbond der tager det tunge læs.
#175 wimmie 13 år siden
I know, jeg kan bare ikke holde ud at sidde ned mere end et par timer... dumme ryg. Men jeg skal nok lige finde ud af med vores køkken-crew hvor længe vi regner med at skulle arbejde om lørdagen, og så finder jeg lige ud af om jeg ikke kan kigge forbi et par timer :)
Jeg har jo ikke så langt frem og tilbage.
#176 Nicki52 13 år siden
Hvornår: Den 22. oktober klokken 15:00
Hvor: Pilevangen 2A, 5210 Odense NV
Hvordan: Hvis du ikke kører i bil, men med tog og bus, starter du på banegården. Du kan tage fem busser hjem til. Bus 21, 22 og 122 fra plads A på banegården. Der er også bus 28 og 29 som kører fra plads E, ude ved vejen foran banegården. I skal stå af ved Paraplyen. Så når I står af er der en ejendomsmægler foran og vejen der går forbi den skal i ta. Her er et billede. Den skal I gå lige ud af. I kommer forbi min gamle skole, Tarup Skole, på vejen. Den ligger på begge sider. I forsætter så lige ud indtil I kommer til en lyskurv. Så ser I en hæk med et hus bagved. Det er mit hus. Så forsætter du/I ligeud over lyskurven indtil i kommer til et hul i hækken og så kan I nok regne resten ud.
Mit mobilnummer, hvis der sker noget:
Husk: Film (både gode og dårlige), kontanter, snacks & drikkelse, (sovepose, lagen, pude til der skal sove)
Puh, det var vist det hele.
#177 Nicki52 13 år siden
Nu nok wimmie ikke kommer, så kan vi have "Bring It On"-marathon ;D
#178 wimmie 13 år siden
Såeh, du mener at nu hvor der ingen piger kommer, så kan I se tøsefilm uden at blive mobbet? ;)
#179 Nicki52 13 år siden
Ja, men der skal også være noget godt at kigge på, når du nu ikke kommer.
#180 HelmerJ 13 år siden
Kommer Movie 1k ikke stadig?