Gravatar

#201 MOVIE1000 13 år siden

Jeg tager bare i Blockbuster og bruger sikkert en halv time der, og derefter går jeg ligeså stille hen til dit hus.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#202 lyspunkt 13 år siden

Kruse (195) skrev:
...og så faldt gennemsnitsalderen endnu længere ned.

MOVIE1000 (196) skrev:
Lander den så ikke ca. på 20-21??

Aaar, så har I vist lige glemt Onkel Morfar her. Jeg er jo dobbelt så gammel som Jer, hvis jeg da stadig inviteret
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#203 Kruse 13 år siden

lyspunkt (202) skrev:

Aaar, så har I vist lige glemt Onkel Morfar her. Jeg er jo dobbelt så gammel som Jer, hvis jeg da stadig inviteret

Well, jeg sagde ikke noget om at den faldt langt ned :)

Og jeg håber da at du kommer, da det altid er hyggeligt at møde filmz'ere som man endnu ikke har mødt.

Jeg regner i øvrigt nok også med at komme omkring klokken 15.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#204 MOVIE1000 13 år siden

Hehe jeg har ingen ide om hvor gammel du er. Men det skal sgu nok blive hyggeligt med os 5 men nu kan vi da holde den Bring it on marthon.
Ps. Sidder i toget.
Gravatar

#205 Nicki52 13 år siden

Tak for i går. Det var fanme hyggeligt! Vi nåede ikke så mange film, men de var også lange. Vi så "Rats", "Monters", "Fido", det halve af "Shaun of the Dead" og det meste af "Gremlins 2" her til morgen.
Og tak til Søren (lyspunkt) som havde lavet den fremragende quiz. Den var lidt svære end jeg havde regnet med. Det er noget med at huske.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#206 Kruse 13 år siden

Ja, tak for en hyggelig aften. Og tak til Lyspunkt for at have lavet en fremragende quiz :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#207 lyspunkt 13 år siden

Tak i lige måde. Det var rigtig hyggeligt og tak for de pæne ord. Jeg udsætte gerne andre for en ny quiz en anden gang
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#208 MOVIE1000 13 år siden

Det var sgu hyggeligt, men lige til en anden gang, Nicki52 få jer et nyt ur, det mest stressende og irreterende ur jeg nogensinde har hørt ;)
Gravatar

#209 wimmie 13 år siden

Cool, så skal du da med til julefrokosten den 12. :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#210 lyspunkt 13 år siden

Nej desværre. Kan ikke i den weekend

Skriv ny kommentar: