Men gider altså ikke se Tranformers...så skal det være 2'eren - af samme årsager som vi så 2012 hos Misuma :p
Begge film har jeg! :D Og jeg er ikke stolt...
lyspunkt (59) skrev:
Foir at komme tilbage til forslag, vil jeg da godt byde ind med The Adventures of Robin Hood, der min ældste film i samlingen og én jeg ser alt for sjældent
Bare tag den med, så afgør vi i fælleskab.
Jeg siger til mama at det er 90% 22. oktober, også finder hun ud af hvor de skal hen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#64: Skal nok lige prøve at undersøge om jeg kan låne en bil til transport. Men vil som udgangspunkt gerne, og har så vidt jeg kan se d. 22. fri. Jeg vender tilbage, er der en S.U.?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
For at komme tilbage til forslag, vil jeg da godt byde ind med The Adventures of Robin Hood, der min ældste film i samlingen og én jeg ser alt for sjældent
Det gør jeg så!
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#61 Nicki52 13 år siden
Begge film har jeg! :D Og jeg er ikke stolt...
Jeg siger til mama at det er 90% 22. oktober, også finder hun ud af hvor de skal hen.
#62 Nicki52 13 år siden
Kruse
lyspunkt
MoH
wimmie
MOVIE1000
Vi er seks incl. mig selv - der er plads til mindst fire mere. Collateral, kan du kommer?
#63 Collateral 13 år siden
Tjaaaaaa. Kan du lokkes til lige at give den præcise adresse? Skal lige se med afstand.
#64 Nicki52 13 år siden
Sure, Pilevangen 2a, Tarup, Odense NV 5210
#65 Collateral 13 år siden
#66 Nicki52 13 år siden
Egentlig ikke, men bare find af det inden den 21. er ovre, så jeg ved hvor mange der kommer.
#67 Collateral 13 år siden
#68 Nicki52 13 år siden
Vi skal også have en til at medbringe blu-ray afspiller. Hvis jeg ikke vinder den i morgen, kan jeg ikke nå at modtage den inden festen.
#69 lyspunkt 13 år siden
Det gør jeg så!
#70 Nicki52 13 år siden
Jeg har bestilt den sammen med 11 andre B-film. Håber ikke der bliver lagt moms oveni, for så bliver det dobbelt så dyrt. Så bliver de smidt i bunken.