Han har desværre ingen penge, medmindre der er en fantastisk filmz'er i bil, som helt tilfældigt ligger sin vej forbi Ikast eller Herning, og kan køre mig hjem pågældende nat eller efterfølgende dag. Jeg tvivler dog stærkt på, nogen fra Århuskanten gider køre sådan en omvej, så vidt jeg ved, er der ikke andre i filmzfamilien, som bor i nærheden. :(
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Hvis der ingen der tilbyder en blu-ray afspiller, så må du gerne.
MoH (72) skrev:
Og vi meget gerne overnatte hvis muligt.
Bare du ikke myrder nogen i løbet af natten :D
Neranders (73) skrev:
Han har desværre ingen penge, medmindre der er en fantastisk filmz'er i bil, som helt tilfældigt ligger sin vej forbi Ikast eller Herning, og kan køre mig hjem pågældende nat eller efterfølgende dag. Jeg tvivler dog stærkt på, nogen fra Århuskanten gider køre sådan en omvej, så vidt jeg ved, er der ikke andre i filmzfamilien, som bor i nærheden. :(
Hvem kom du med sidste gang?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#71 Nicki52 13 år siden
Bare så du ved det kan det forsætte langt ud på natten. Hvis du tager sovepose med, så kan du sove her og få gratis morgenmad. Sikkert klokken 12.
#72 MoH 13 år siden
Og vi meget gerne overnatte hvis muligt.
#73 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#74 Nicki52 13 år siden
Hvis der ingen der tilbyder en blu-ray afspiller, så må du gerne.
Bare du ikke myrder nogen i løbet af natten :D
Hvem kom du med sidste gang?
#75 Neranders 13 år siden
Nu skal han lige overleve invielsesritualet først. :)
"That's rough, buddy."
#76 Nicki52 13 år siden
Ja, det gør slet ikke noget der er rust på øksen. Hvem har hesten?
#77 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#78 lyspunkt 13 år siden
Jeg bor selv i den anden ende af Odense og har desuden ingen sovepose, så jeg driver nok hjemad på et tidspunkt, men vi starter vel noget tidligere
#79 Nicki52 13 år siden
Okay, men vi ser garanteret en film til morgenmaden, men du gør bare hvad du har lyst til.
Vi starter circus 15:00 og sover nok circus 05:00. Så ser man en film der man vågner.
#80 gi-jones 13 år siden