Gravatar

#71 Nicki52 13 år siden

Bare så du ved det kan det forsætte langt ud på natten. Hvis du tager sovepose med, så kan du sove her og få gratis morgenmad. Sikkert klokken 12.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#72 MoH 13 år siden

Jeg kan godt tage min ps3 med hvis det er ?
Og vi meget gerne overnatte hvis muligt.
Gravatar

#73 Neranders 13 år siden

Nicki52 (68) skrev:
Hvad med Neranders

Han har desværre ingen penge, medmindre der er en fantastisk filmz'er i bil, som helt tilfældigt ligger sin vej forbi Ikast eller Herning, og kan køre mig hjem pågældende nat eller efterfølgende dag. Jeg tvivler dog stærkt på, nogen fra Århuskanten gider køre sådan en omvej, så vidt jeg ved, er der ikke andre i filmzfamilien, som bor i nærheden. :(
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#74 Nicki52 13 år siden

MoH (72) skrev:
Jeg kan godt tage min ps3 med hvis det er ?

Hvis der ingen der tilbyder en blu-ray afspiller, så må du gerne.

MoH (72) skrev:
Og vi meget gerne overnatte hvis muligt.

Bare du ikke myrder nogen i løbet af natten :D

Neranders (73) skrev:
Han har desværre ingen penge, medmindre der er en fantastisk filmz'er i bil, som helt tilfældigt ligger sin vej forbi Ikast eller Herning, og kan køre mig hjem pågældende nat eller efterfølgende dag. Jeg tvivler dog stærkt på, nogen fra Århuskanten gider køre sådan en omvej, så vidt jeg ved, er der ikke andre i filmzfamilien, som bor i nærheden. :(

Hvem kom du med sidste gang?
Gravatar

#75 Neranders 13 år siden

Nicki52 (74) skrev:
Bare du ikke myrder nogen i løbet af natten :D

Nu skal han lige overleve invielsesritualet først. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#76 Nicki52 13 år siden

Neranders (75) skrev:
Nu skal han lige overleve invielsesritualet først. :)

Ja, det gør slet ikke noget der er rust på øksen. Hvem har hesten?
Gravatar

#77 Neranders 13 år siden

Den har HelmerJ eller Davenport, vil jeg tro.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#78 lyspunkt 13 år siden

Nicki52 (71) skrev:

Bare så du ved det kan det forsætte langt ud på natten. Hvis du tager sovepose med, så kan du sove her og få gratis morgenmad. Sikkert klokken 12.

Jeg bor selv i den anden ende af Odense og har desuden ingen sovepose, så jeg driver nok hjemad på et tidspunkt, men vi starter vel noget tidligere
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#79 Nicki52 13 år siden

lyspunkt (78) skrev:
Nicki52 (71) skrev:

Jeg bor selv i den anden ende af Odense og har desuden ingen sovepose, så jeg driver nok hjemad på et tidspunkt, men vi starter vel noget tidligere

Okay, men vi ser garanteret en film til morgenmaden, men du gør bare hvad du har lyst til.

Vi starter circus 15:00 og sover nok circus 05:00. Så ser man en film der man vågner.
Gravatar

#80 gi-jones 13 år siden

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er helt sikker på om jeg har overskud til det. Min oktober-kalender er ret pakket, og alting ramler lidt lige nu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: