Vi starter circus 15:00 og sover nok circus 05:00. Så ser man en film der man vågner
Det passer mig fint, selvom jeg nok ikke holder ud til den bitre ende. Jeg har lavet en lille filmquiz, jeg kan tage med, hvis der skulle være interesse.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Det passer mig fint, selvom jeg nok ikke holder ud til den bitre ende. Jeg har lavet en lille filmquiz, jeg kan tage med, hvis der skulle være interesse.
Det lyder spændende. Det vil jeg glæde mig til. Min mor er ved at ordne, at de er væk i weekenden. Hvis er alle med på den bestiller vi pizza, og menukortet kan ses på www.justeat.dk og så kan I finde restauranten Pizza King under 5210. Husk kontanter.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Return of the Killer Tomatoes Elvira: Mistress of Dark Night of the Living Dead Slugs Hell Comes to Frogtown Rats Creature Crocodile Spiders Return to Horror High The Stuff Octopus
De tolv film kommer på bordet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#81 MoH 13 år siden
Hvad hvis jeg selv medbringer en?
#82 Nicki52 13 år siden
Medbringer hvad? En kniv?
#83 lyspunkt 13 år siden
Det passer mig fint, selvom jeg nok ikke holder ud til den bitre ende.
Jeg har lavet en lille filmquiz, jeg kan tage med, hvis der skulle være interesse.
#84 Nicki52 13 år siden
Det lyder spændende. Det vil jeg glæde mig til. Min mor er ved at ordne, at de er væk i weekenden. Hvis er alle med på den bestiller vi pizza, og menukortet kan ses på www.justeat.dk og så kan I finde restauranten Pizza King under 5210. Husk kontanter.
#85 MOVIE1000 13 år siden
#86 Nicki52 13 år siden
Haha, smarte. Jeg mente bare så man havde nok penge. Så kan man kigge hvad man vil have.
#87 Nicki52 13 år siden
#88 Nicki52 13 år siden
Return of the Killer Tomatoes
Elvira: Mistress of Dark
Night of the Living Dead
Slugs
Hell Comes to Frogtown
Rats
Creature
Crocodile
Spiders
Return to Horror High