Gravatar

#1 filmz-DiZaster 20 år siden

Har i nogen tid ledt efter to ret ringe film, som jeg så for en del år tilbage. Fra dengang det hed Filmnet osv. :-)

Jeg leder efter dem på DVD, men kan ikke huske hvad de hedder, og kan kun huske meget lidt af handlingen.

Film 1:
Handler vist om en familie der flytter ud i bjergene. Noget med at datteren får et kærligheds forhold til en bjørn??? Ender vist med et skud af familien der står samlet, og de skal udsættes for det hele en gang til.

Film 2:
Handler om Jesus og hans tro følgesvende. Eller rettere en film produktion af samme. Men de løber tør for penge, og moses bærer reklamer for CocaCola. En af disciplene giver kameraet fingeren, og de fleste af dem bærer armbåndsur.

Det var hvad jeg lige husker af de 2 film, men vil meget gerne have fat i dem, da det er ved at blive en hobby at samle på ringe film :-)

Håber at i kan hjælpe med titlerne på ovenstående.
Gravatar

#2 filmz-melian 20 år siden

Kan ikke hjælpe med Jesus filmen men hvis du samler på ringe film bør du ubetinget eje Plane 9 From Outer Space.

Fuck jeg var flad af grin da jeg så den. Blev til sidst nødt til at gå ind i lokalet ved siden af, det var simpelthen for intenst.
Indeholder f.eks. politimænd der står og klør sig i nakken med deres tjenestepistoler...
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#3 nakalay 20 år siden

Jeg har en film med en malajbjørn, der giver Jesu røv en kærlig kopulation - lyder det som noget? :D
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 filmz-melian 20 år siden

blot tanken om det du lige siger dér giver mig en uforklarlig lyst til at stikke mig selv med en blyant direkte i øjet.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
Gravatar

#5 filmz-DiZaster 20 år siden

#2 melian

Plan 9 from outer space var den film der startede min samling. En god kilde til inspiration er siden badmovies.org :-)

#3 Nakalay
He He lyder som en "god" film. Hvad er titlen?
Gravatar

#6 filmz-melian 20 år siden

Der er jo for øvrigt altid 80er teen horror filmene.
Children of the Corn serien for eksempel. Har tilbragt en hel eftermiddag med at grine af dem.
....
Gravatar

#7 myggen 20 år siden

Og endnu et indslag der ikke hjælper nogen eller noget:

Anskaf den danske Gayniggers from Outerspace
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#8 chuck 20 år siden

#7 Ja, den er sgu bad, og instruktøren er fat :) Master Fatman er fra den samme lille flække som mig. Alle veje fører til Munkebo, der er fyldt med Gayniggers from Outerspace. Så filmen er nærmest en biografi ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#9 nakalay 20 år siden

#5 Den hedder 21 Grams, en titel den har fået, fordi Jesus vejer 21 gram mere efter endt samleje. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 putandtake 20 år siden

2 smager lidt af "Jésus de Montréal"
http://www.imdb.com/title/tt0097635/combined

Skriv ny kommentar: