Gravatar

#21 bobber 21 år siden

The Grapes of Wrath fra 1940, som tv2 sendte på et ondt, ondt tidspunkt. En sådan film skal ikke sendes efter midnat, den har fortjent langt bedre.

Men selv om jeg var godt træt og filmen var i sort/hvid, hvilket jo trods alt kræver lidt mere koncentration, formåede den alligevel at fange mig fuldstændigt. Intet mindre end et filmisk mesterværk, som både får vrede og medlidenhed til at blusse frem. Som Michael Bo skrev i Politiken er det en af de vigtigste amerikanske film der er blevet lavet, og den får også en høj placering på listen over mine favoritter.
-
Don't Panic
Gravatar

#22 Morbid 21 år siden

TV2 sender mange rigtig gode film på umenneskelige tidspunkter for tiden. Fik selv set The Third Man for første gang, som jeg også synes er rigtig god.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#23 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 21 og 22 Dejligt at se at I unge også sætter pris på de gode gamle S/H'e klassikere :-) og jeg er ening i at TV2 viser meget guf bare alt alt for sent.

Var syg hele natten til og dagen i går, så den stod på filmz det meste af dagen under dynen. Hvad jeg så ... Tjo ... "Se7en", "The Deer Hunter", "Spirited Away" og "Where Eagles Dare".
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#24 chronaden 21 år siden

har lige set "Undead"

lol den film ligger i top 3 af de ringeste film jeg nogensinde har set, nøøøøøøj :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#25 Yoda 21 år siden

Så "Die Hard 2" i går - det er god, gedigen action af bedste skuffe. C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#26 filmz-bullseye 21 år siden

Så fik jeg mig endelig taget sammen til at se følgende:

The Ring (remake): Ok gyser, men jeg var lidt skuffet, ikke så skræmmende som jeg havde forventet.

Catch Me If You can: (Den var tilgengæld ganske underholdende, Tom Hanks of ikke mindst Christopher Walken i særklasse)

Anger Management: (Den var sjov og ikke andet)
Gravatar

#27 dyg 21 år siden

Ja ok, American Ninja er ikke lige så god som jeg huskede den. Men fin som en lam tømmermands-film.

Derudover så jeg lige Platoon igen, fed og til tider ubehagelig film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 filmz-thomas _h 21 år siden

Til alle jer der deltager i Julia Stiles diskussionen.

Well jeg synes altså ikke hun det mindste attraktiv, og nu har jeg ikke set "dansefilmen som kæresten godt kunne lide", eller Save the Last Dance som den hedder, men jeg må indrømme vi lå flade af grin i en kort sekvens af filmen hvor Julia Stiles svansede rundt. Pigen har ingen koordination eller ynder what so ever!

Så min konklusion er. Både min ven og jeg, var under og efter filmen fuldstændigt enige om hvor grim og ucharmerende hun er. EOD! :)
Gravatar

#29 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg havde en videovold aften med Donald Duck, Daffy, Bugs Bunny og Tom & Jerry ! Uhhh det er fame' uhyggeligt du ! ... og "Therkel i Knibe" fik os' li' sneget sig ind i pausen der !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#30 Yoda 21 år siden

Den står på hårdkogt martial arts action for tiden. I går så jeg "Hard to Kill" - Seagal klassiker - og i aften nupper jeg "Kickboxer" på Zulu......
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: