Gravatar

#11 filmz-thomas _h 21 år siden

Tjow så Supersize Me i biografen i fredags. I går så jeg Tro, Håb og Kærlighed (Zappa 2), genial film forøvrigt. Mangler i min samling. Og så fik en af mine venner lokket mig til at se The Prince and Me, som han havde fået lidt pre-udgivelse. Magen til L*RT skal man lede længe efter haha. Forhelvede, magen til makværk! Og hvorfor vælger man Julia Stiles, som nok er en af Hollywoods, grimmeste, mest uchamerende og intetsigende kvindelige skuespillere ti sådan en film?
Gravatar

#12 filmz-propagandapanda 21 år siden

Julia Stiles er da overhovedet ikke grim! Hva sker der...? Hun er er faktisk naturligt køn.
Gravatar

#13 DarkLight 21 år siden

Walking Tall - Jeg havde regnet med den var dårlig, men jeg blev alligevel lidt skuffet. The Rundown er bedre, hvis man skal sammenligne med noget af The Rock.

Whole Ten Yards - Lever desværre ikke op til Nine Yards. Man er lettere underholdt hvis man kunne lide etteren, men så heller ikke mere.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 nakalay 21 år siden

#12 Helt enig.
Der er noget galt med dig thomas_h. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#15 gi-jones 21 år siden

#11,#12,#14

Piger kan godt li hende, men hun er sgu ikke noget særligt. Og hun er ikke en god skuespiller på nogen måde. Min kæreste er dog vild med hende fordi hun engang var med i en dansefilm.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 dyg 21 år siden

Confessions of a Dangerous Mind - God film, der helt klart kan anbefales. Hvem havde troet at George Prettyboy Clooney kunne finde ud af at instruere.

Og jo, Julia Stiles er da rigtig sød at se på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filmz-apacer 21 år siden

Så fik jeg set Se7en. En rigtig god film.
Gravatar

#18 El vez 21 år siden

#16 Ja den er ikke spor tosset.. For skægt med de cameos :D

#17 Sorry, you're gonna have to do better than that!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 ks 21 år siden

American Pie: Jeg bryder mig ik specielt om genren, men den her film rammer bare plet på mig hver gang, jeg vil så gerne hade den, men jeg elsker den virkelig. En dejlig romantisk film med rigtig god humor. Filmens bedste citat: "Say my name bitch" Jeg er død af grin hver gang!
Gravatar

#20 dyg 21 år siden

Glemte at skrive Mystic River på, da jeg skrev sidst. Rigtig god film.

Og så aftenens sidste film, i hvert fald den sidste af de tre jeg har lånt, og samtidigt også den jeg er mest betaget af:

Big Fish - WOW, sikke en film. Der er kun én ting at sige: Se den!

Mystic River og Big Fish bliver købt ret hurtigt, Confessions kommer nok også snart til min samling. Kanon film-aften.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: