Gravatar

#51 Morbid 21 år siden

Jacob's Ladder: Blev meget positivt overrasket da jeg så TV2 sendte den, da jeg virkelig havde hørt godt om den fra mange kanter. Sjældent er jeg blevet så skuffet over en film.. Der var nogle ret kloge plot-twists, men det kunne slet ikke rette op på skuespillet og det håbløse pace i filmen.

Spild ikke jeres tid på den!

2/6
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#52 evermind 21 år siden

"How High"
Skæg, langt ude universitetskomedie med rapperne Redman og Method Man.
4/6

"From Dusk Till Dawn"
Virkelig underholdende Tarantino/Rodriguez-hybrid. Det bedste, jeg til dato har set af sidstnævnte! Gennemført genreskred. :)
5/6
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#53 ks 21 år siden

Brotherhood Of the Wold På DR2: Ret tilfældigt faldt jeg over denne film som på dansk hedder "Pagten", og det var da egentlig ganske heldigt. Efter nogle en af de fedeste action åbningsscener jeg nogensinde har sat kunne det næsten kun gå lidt nedad mod enden, og det er her problemet med filmen lå for mig. Historien er simpelthen for sløv og ujævn, instruktøren prøver at nå rundt om alt for mange personer og problemstillinger, og tempoet faldet næsten til 0 undervejs, dog rejser filmen sig mod slutningen og slutter af på eminemt vis, desværre undgår at besvare alle størgsmål der bliver bringet op, om det er en god eller en dårlig ting må man selv bedømme. 4/6 for at have nogle scener der simpelthen glimter på smukkeste vis, desuden er historien også meget original og uforudsigelig, lidt strammere fortalt og det kunne have været et sandt mesterværk.
Gravatar

#54 El vez 21 år siden

Jeg vil nu alligevel mene at Director's Cut der tilføjer 5-10min er det hele værd. Der er nogle scener med der forklarer en del og lægger mere til kærlighedshistorien mellem Fronsac og Marianne. Man ser hvordan broderen prøver at manipulere med dem og ødelægge deres forhold.

Så ved jeg ikke om Bauterne, kongens udsendte jæger var med i den udgave du så, men han spiller også en væsentlig rolle.

Så hjælper det jo også at lydsporet på dvd'en er ganske fremragende :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#55 wiseguy 21 år siden

Danser Med Ulve S.E.

Probably the best movie in the world :)
Helt klart min yndlingsfilm. På trods af sine 4 timer er den ikke et minut for lang. Den er utrolig flot, den er spændende og rørende. Elsker alle de små finurlige personligheder i filmen lige fra kusken Timmons til den stærke Wind In His Hair.
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#56 ks 21 år siden

#54, hjælper måske lidt med Directors Cut, desværre kan jeg sørgeligt meddele at DR2 ikke gav muligheden for at vælge mellem Original Cut og Dir. Cut, så det blev ufrivilligt original cut.
Gravatar

#57 El vez 21 år siden

Hæhæ!
Gravatar

#58 ks 21 år siden

Hvor har du forresten købt R3 dvd'en af filmen henne? Jeg ser ikke nogen R3 hos axelmusic :(
Gravatar

#59 El vez 21 år siden

Hos koreandvds.com.

Den er billig nok til ikke at blive snuppet i tolden.
Gravatar

#60 Yoda 21 år siden

Så "Spider-Man 2" for anden gang i går aftes. Der er ikke andet at sige, end at den absolut ikke er ringere anden gang. Flot, flot film.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: