Troede jeg skulle ligge og småsove til en blød film her til aften, men der tog jeg fejl, trætheden forsvandt simpelthen, som dug for solen. Ice Age emmer af energi, fed humor og så er dramaet i historien også helt i topklasse, og jeg vil vove at påstå, at det var en tåre der pressede lidt på indimellem.
Så fik jeg endelig set alle tre "Evil Dead" film, hhv Anchor bay (1 & 2) og MGM's knaldflotte R3 udgave af Army Of Darkness. Meget festlige og lettilgængelige film der giver masser sjove grin undervejs. Sjovt at se de samme gimmicks brugt alle tre film igennem, og indimellem imponeres man af de flotte tekniske detaljer der normalt ikke kendetegner b-horror/comedy genren. Jeg synes det er sjovt at se Ashs udvikling serien igennem, fra pæn knægt til gennemført superkæk smartass der bare har fået nok af det hele, i den sidste film.
En sjov oplevelse der fremover nok nyder bedst af at ses med gutterne over et par flasker..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#93 og #94 Ja, det sidste kan jeg også kun give jer ret i. Engang for mange år siden havde jeg inviteret en pige på en videoaften og valgte at imponere hende med "Army of Darkness"... Men tro mig, det er ikke den rette scoretaktik. Igennem hele filmen grinede hun kun 1 gang - det var da jeg prøvede at overbevise hende om at filmen virkelig var hylende morsom.
Jeg har ikke set hende siden... jo, en gang her fornyelig, og der havde hun heldigvis taget en forfærdelig masse kilo på!
#95 Lol, det tror jeg NÆSTEN, jeg kunne ha' forudsagt ;)
Derudover er Army een af de film der findes i ekstremt mange versioner, hvor det næsten er umuligt at gennemskue, hvilken som er bedst. Jeg læste selv nedenstående for et stykke tid siden, men endte med Boomstick Edition, men det var vist en fejl, skal vist ha' MGM R3'eren istedet:
#91 ks 20 år siden
Troede jeg skulle ligge og småsove til en blød film her til aften, men der tog jeg fejl, trætheden forsvandt simpelthen, som dug for solen. Ice Age emmer af energi, fed humor og så er dramaet i historien også helt i topklasse, og jeg vil vove at påstå, at det var en tåre der pressede lidt på indimellem.
#92 The Insider 20 år siden
#93 El vez 20 år siden
En sjov oplevelse der fremover nok nyder bedst af at ses med gutterne over et par flasker..
#94 filmz-Bruce 20 år siden
#95 Michael Andersen 20 år siden
Ja, det sidste kan jeg også kun give jer ret i. Engang for mange år siden havde jeg inviteret en pige på en videoaften og valgte at imponere hende med "Army of Darkness"... Men tro mig, det er ikke den rette scoretaktik. Igennem hele filmen grinede hun kun 1 gang - det var da jeg prøvede at overbevise hende om at filmen virkelig var hylende morsom.
Jeg har ikke set hende siden... jo, en gang her fornyelig, og der havde hun heldigvis taget en forfærdelig masse kilo på!
#96 Zelle 20 år siden
#97 Michael Andersen 20 år siden
#98 El vez 20 år siden
#99 filmz-Bruce 20 år siden
Derudover er Army een af de film der findes i ekstremt mange versioner, hvor det næsten er umuligt at gennemskue, hvilken som er bedst. Jeg læste selv nedenstående for et stykke tid siden, men endte med Boomstick Edition, men det var vist en fejl, skal vist ha' MGM R3'eren istedet:
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=8&am...
#100 ks 20 år siden
Tim Burton og Johnny Depp, behøver jeg sige mere? Rigtig flot film, fed stemning og en gribende handling.