Gravatar

#21 filmz-Kadann 20 år siden

#15 -

Jeg checkede lige "The Pianist" ud på mit eget TV, og der stod den fint nok. Jeg tror det har været afspilleren på computer der har lavet ballade, og derfor at filmen ikke har set optimal ud.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#22 lagoni 20 år siden

Jeg vil til Montauk...

Jeg er lige kommet hjem fra biografen, så Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Af og til støder man på film der bare er så gode man ikke ved hvad man skal sige. Dette er vist en af dem.

It's a revolution of the mind ;)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 filmz-yoshimura 20 år siden

The Story of Ricky aka Ricky-Oh: Den film er så dårlig og langt ude og grotesk voldelig, at man kun kan more sig over det (med mindre man sidder og ser den sammen med kæresten, for så er der nok ikke meget at grine over bagefter). Jeg så den dog på en kammerats nyinstallerede AmPro 8 tommer CRT projector, så det var da et plus (men oplevelsen af udstyret blev immervæk noget større, når man knaldede Starship Troopers eller Gladiator på). Mig også vil have en CRT-projector!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#24 DarkLight 20 år siden

Dodgeball - Den bedre ende af komedie-skalaen. Ben Stiller gør et fremragende job som den onde fitnessfreak. Bestemt et kig værd.

4/6 - Den rammer hvor den skal og umuligt at undgå.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#25 Bohemian 20 år siden

Jeg har lige set Aliens spec. edition IGEN ! det er en af de fedeste film jeg ved
Free in serenity.
Gravatar

#26 filmz-DonThyge 20 år siden

Jeg har lige set Anchorman!!! Will Ferrel er jo fuldstændig syg i hovedet... LOL!!!!
Well let's see... Where am I now?
Gravatar

#27 DarkLight 20 år siden

Catwoman - Det er ikke altid let at være filmbuff. Arbejdstiderne er dårlige og lønnen er helt til grin. Engang imellem kommer man virkelig til at spekulere på om man har valgt den rette interesse. I dag havde jeg nær sagt op, for Catwoman er bestemt ingen nydelse.

Jeg havde en forvejen besluttet at filmen skulle ses mere af princip end af lyst, men alligevel blev jeg overrasket over hvor dårlig den var. Der er ikke en eneste god ting at sige om den film. Historien er taget ud fra en gængs skabelon. Derefter har man klasket alle stereotyper ind. Jeg havde forventet lidt af actionsekvenserne, men det var nærmest det mest pinlige. CGI'en var utrolig ringe og utroværdige og kampscenerne blev skjult ved hurtig klipning.

Spoiler BEGIN

Det lykkes ikke engang at finde en ordentlig superskurk. Det onde onde kosmetik-firma vil sende en creme på gaden, som man bliver vansiret af, hvis man stopper med at bruge den, efter man er begyndt. Hvis man tilgengæld fortsætter med at bruger den i ekstrem grad bliver man usårlig og voilá, filmens skurk er født. Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Spoiler END

Den dårligeste film jeg har set i lang lang tid. Jeg ved at de er folk derude, som ønsker at se den af samme grunde son jeg. Jeg kan bare sige; stakkels jer. Godt jeg er igennem den :)

1/6 - Denne kat lander ikke på benene. Den splatter ud på asfalten og mister sit eneste liv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 27 Ush Uff ! Det lyder bestemt ikke godt !

Nå Ja, men med alt den snak på en anden tråd om Band of Brothers besluttede jeg i nat, da jeg ikke kunne sove, at gense et par afsnit - det blev til 5 :o) - og det er utroligt som den serie kan fange een selvom man har set den masser af gange.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#29 filmz-ataris 20 år siden

#28 -

Har aldrig fået set den, men så har jeg da den til gode. Tror jeg vil ha' anskaffet box-settet snart :)

Så The Eye Of The Beholder igår, kan ikke finde den store mening med den. Den var da udmærket underholdning i min halvtrætte tilstand, der skulle nok heller ikke meget til for at klare skærene.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 29 Den er alle pengene værd ;)

Så BTW lige resten i nat :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: