Gravatar

#61 dyg 20 år siden

#60 - Din bedømmelse af Ghostbusters er jeg ikke enig med dig i. Synes stadigvæk den film holder lige så meget som for 10-15 år siden. Sød, sjov, eventyrlig og dejlig. Den er ingenlunde blevet for gammel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#62 filmz-yoshimura 20 år siden

Battle Royale: Mine forventninger var måske for høje, men jeg blev i hvert fald skuffet. Jeg synes ikke, BR har ret meget at byde på andet end masser af meningsløs vold, hvilket der i og for sig ikke er noget forgjort i, men denne gang fængede det bare ikke. 2/6

Standing In the Shadows of Motown: Dejligt gensyn med en fed film om et fantastisk band! Den bør ses af alle, der holder af musik :o) 5/6
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#63 chronaden 20 år siden

er oxo stadig glad for ghostbusters filmene, er stolt af at eje dem på dvd :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#64 Yoda 20 år siden

"Ghostbusters" er klassikere, der aldrig vil forgå.

Så "Mord i Orientekspressen" i går. Herligt gensyn med denne stjernebesatte klassiker, der er gedignt instrueret af Sidney Lumet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#65 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Jeg har ikke tid til at skrive saa meget, men lidt har ogsaa ret :)

AVP

Glem alt om Alien, Glem alt om Predetor og se den som 2 timers popcorn underholdning uden de store overaskelser for fans af de 2 serier. Den har heller ikke nogen specielt gode actionscener for den er PG13 herover, saa en del blood and guts er klippet ud for at faa flere ind og se den. Men DC paa den kommende DVD skal nok blive bedre for der skulle vaere mere historie. Der er faktisk ingen, saa det kan kun traekke den lidt op.

2/6

Shrek 2

God opfoelger til 1'eren masser af gode spoofs uden dog paa noget tidspunkt at overgaa 1'eren.

4/6

Man on Fire

Tony Scott og Denzel Washington sammen igen for foeste gang siden Crimson Tide og det er der kommet en god og spaendende film ud af med flotte billeder, godt skuespil og ikke mindst lidt mere nerve.

5/6
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#66 Michael Andersen 20 år siden

#65 Et par dage i USA og allerede har han set en masse film. That's the spirit! :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#67 The Insider 20 år siden

Så "Cold Mountain" i dag. Langt bedre end forventet. Kan slet ikke forstå hvordan "Seabiscuit" kunne ende med at blive Oscar-nomineret for 'Bedste Film' i stedet for denne.

Så "Collateral" og "Shrek 2" i går. Begge aldeles glimrende. Collateral er allerede røget ind på Top 30'eren :-)
War. War never changes.
Gravatar

#68 ks 20 år siden

#67, Helt enig. Cold Mountain var en dejlig positiv oplevelse, en meget anderledes film end jeg havde regnet med, men også en meget bedre film!
Gravatar

#69 Yoda 20 år siden

Jeg genså i går - for jeg ved ikke hvilken gang - "Dirty Harry".

Jeg elsker den film, der i den grad repræsenterer 70'ernes anarkistiske politibetjent, portræteret på smukkeste vis af Clinten. Det er en klassiker, der er spækket med oneliners af bedste skuffe.

Et kærkomment gensyn. I aften står den helt sikkert på "The Enforcer" - det bliver godt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#70 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 66 - Natually ;) ... man kan jo ikke bare lige sidde stille hele dagen lang !

BTW har ogsaa koebt lidt boeger bl.a. Bernard Hermann Biografien du snakkede om Michael - Good Stuff - skal paa soundtrack jagt i weekenden :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: