Hvilket er ligeså sandt som, at "The Dark Knight" "svang trilogien i en forkert retning og begyndte at understrege svaghederne i Nolans film", som Bruno skrev engang for nylig ... igår.
Hvilket er ligeså sandt som, at "The Dark Knight" "svang trilogien i en forkert retning og begyndte at understrege svaghederne i Nolans film", som Bruno skrev engang for nylig ... igår.
Tjah ... i min bog behøver eksistentielle, reflekterende dramaer altså ikke at være tunge og triste og gabende kedelige, art-house-lignende film - de KAN også laves med en underholdende feel good-stemning og samtidig bevare tyngden i karaktertegningen og det underliggende budskab.
#10061 BN 12 år siden
#10062 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden
Dygtig. :)
#10063 Ispep 12 år siden
#10064 BN 12 år siden
Optimist!
#10065 Ispep 12 år siden
hehe!! Som Spielberg, er jeg indimellem en naiv romantiker :D
#10066 Hr. Nielsen 12 år siden
#10067 Ispep 12 år siden
#10068 BN 12 år siden
:-)
#10069 BN 12 år siden
Tjah ... i min bog behøver eksistentielle, reflekterende dramaer altså ikke at være tunge og triste og gabende kedelige, art-house-lignende film - de KAN også laves med en underholdende feel good-stemning og samtidig bevare tyngden i karaktertegningen og det underliggende budskab.
#10070 Ispep 12 år siden
Hvis Meet Joe Black er eksempel på "bevarer tyngden" så har jeg ret bange anelser om hvad godt og reflekterende drama er :0