Gravatar

#1011 MOVIE1000 15 år siden

#1007 jeg håber du ikke blev skuffet :), jeg så den selv for første gang i fredags på BD. Jeg kan ihvertfald bekræfte alle de positive rygter jeg har hørt herinde :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1012 dyg 15 år siden

Bleh, jeg fik set 20 minutter af The Fountain, og så begyndte min htpc og min receiver at fucke :-( Onkyo'en mistede forbindelsen til mit mediecenter hvert 5. minut, og eneste måde at få signalet tilbage på, var ved at trække hdmi-stikket ud og sætte det i igen.

Jeg blev sur og valgte at se tv i stedet, så i dag må jeg lige finde ud af, hvad der går galt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1013 Twister 15 år siden

Jeg vil give mig i kast med. Der himmel Über Berlin af Wim Wenders. Fik den anbefalet af min professor da det er hans personlige ynglings film. Første film jeg skal se af Wim Wenders så har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvad jeg skal til at se.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1014 Skeloboy 15 år siden

#1013 - skriv gerne lige hvad du synes om den i What We Saw
Gravatar

#1015 fubar 15 år siden

Fantastisk film, intet mindre!
Hvis den falder i din smag, vil jeg klart anbefale, 2 af mine personlige "Wenders" favoritter, "Paris, Texas" og "King of the Road".
Gravatar

#1016 Twister 15 år siden

Skeloboy (1014) skrev:
#1013 - skriv gerne lige hvad du synes om den i What We Saw

Smider lige en kommentar imorgen tidlig :)

Fubar (1015) skrev:
Fantastisk film, intet mindre!
Hvis den falder i din smag, vil jeg klart anbefale, 2 af mine personlige "Wenders" favoritter, "Paris, Texas" og "King of the Road".

Tak for budene. Mangler lige den sidste halve time af filmen før jeg kan vurdere hvad jeg synes :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1017 MMB 15 år siden

Sidder du på nettet og surfer, mens du ser film? O_o
Gravatar

#1018 Twister 15 år siden

Foeller (1017) skrev:

Sidder du på nettet og surfer, mens du ser film? O_o

Man har vel sine svage øjeblikke ;P
Gravatar

#1019 Twister 15 år siden

Har fri imorgen så jeg tror jeg giver mig i kast med Sleepy Hollow
Gravatar

#1020 smilemirabell 15 år siden

Ikke et dårligt valgt.

Vi trøster den mindste, nu når der ikke er X-faktor iaften (thansk God), og sætter new moon på.
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.

Skriv ny kommentar: