well, måske ik parody, der er nogen få scener jeg kan leve med, men historien er noget hø, men pearlman er da det bedste. Vis du ik har kærlighed til dem så kan du godt se den men vis du har " kærlighed" for de gamle. I Warn you, dont do it your chose now (-:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#2077 - det er ikke så slemt igen. Jeg vil betegne det som middelmådig film med, som af og til har fede scener, men oftere har ringe scener...:)
Hmm, men ringere scener er ikke godt, og hvis karaktererne er for selvmodsigende og historien for dum, og kulden er væk, er filmen måske bare gået i en retning jeg ikke bryder mig for meget om. Men what, jeg er blevet så vild med de første to film, at jeg er nødt til at se 4'eren, da det jo er en del af serien... ak, tåbelige inkonsekvente nysgerrighed...
#2085 Ak, det lyder sandelig ikke lovende. For mig at se har historien/plottet dog ikke været det vigtigst element i nogen af filmene, men derimod karaktererne og miljøet de befinder sig i, og deres interaktion med dette. Så jeg er ret spændt på hvordan 4'eren lever op til de to første film, da jeg må tilstå jeg ikke regner treeren for fuldgyldigt medlem.
#2081 MOVIE1000 14 år siden
#2080 det er ikke noget du bare siger for at støtte mig :)
#2082 Skeloboy 14 år siden
#2083 MOVIE1000 14 år siden
#2084 Twister 14 år siden
#2085 Batsy 14 år siden
#2086 Muldgraver 14 år siden
Hmm, men ringere scener er ikke godt, og hvis karaktererne er for selvmodsigende og historien for dum, og kulden er væk, er filmen måske bare gået i en retning jeg ikke bryder mig for meget om. Men what, jeg er blevet så vild med de første to film, at jeg er nødt til at se 4'eren, da det jo er en del af serien... ak, tåbelige inkonsekvente nysgerrighed...
Ak, det lyder sandelig ikke lovende. For mig at se har historien/plottet dog ikke været det vigtigst element i nogen af filmene, men derimod karaktererne og miljøet de befinder sig i, og deres interaktion med dette. Så jeg er ret spændt på hvordan 4'eren lever op til de to første film, da jeg må tilstå jeg ikke regner treeren for fuldgyldigt medlem.
#2087 Skeloboy 14 år siden
Hehe, kan godt være, du bare skal få den set :)
#2088 Muldgraver 14 år siden
#2089 Skeloboy 14 år siden
#2090 Muldgraver 14 år siden