Gravatar

#11741 knipsknips 10 år siden

Quantom (11740) skrev:
Hjææælp... hvilken søndags gyser skal jeg se :-)? Nogle forslag..

Børnehjemmet
Lad den rette komme ind
Julias Øjne

:) god søndag!
Gravatar

#11742 Kisbye 10 år siden

Har set de to første film Knipsknips nævner og de er også seværdige.

Hvis du kan lide Stumfilm, så kunne det være sådan en som Victor Sjöström's Körkarlen (1921).
Hvis du kan finde den, så se versionen med Drone Metal soundtracket. Det giver ekstra til stemningen.

Er du til det okkulte og djævleuddrivelse, er russiske Viy (1967) en god lille perle.

Skal det være lidt nyere, kunne en film som The Others (2001) med Nicole Kidman. Det er en spøgelses-film med et tvist, som forhåbentligt kommer bag på dig.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11743 knipsknips 10 år siden

Below
Gravatar

#11744 Kisbye 10 år siden

Jeg fortsætter i det japanske spor med Toki o kakeru shôjo AKA The Little Girl Who Conquered Time fra 1983.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#11745 Mikkel Abel 10 år siden

Glengarry Glen Ross
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#11746 Kisbye 10 år siden

Har fundet mig en Werner Herzog film jeg mangler at se, nemlig Lektionen in Finsternis.
Gravatar

#11747 Mikkel Abel 10 år siden

The Rock. Skal have set nogle af de klassiske action-film fra 1990'erne i løbet af de næste par dage, så skal blive rigtig gode venner med Bruckheimer og Bay.
Gravatar

#11748 Mikkel Abel 10 år siden

Har lige set Armageddon. Urgh, skal lige komme mig og så hopper jeg videre til Enemy of the State.
Gravatar

#11749 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#48 Ben Affleck once asked Michael Bay on the set of Armageddon: "Wouldn't it make more sense just to train experienced astronauts how to drill instead of the other way around?" And Bay responded "shut the fuck up!"
Gravatar

#11750 Mikkel Abel 10 år siden

Michael Bay thinks Armageddon is his worst film. "I will apologize for Armageddon, because we had to do the whole movie in 16 weeks," he told The Miami Herald in 2013. "It was a massive undertaking. That was not fair to the movie. I would redo the entire third act if I could."

Skriv ny kommentar: