Gravatar

#1311 Kruse 15 år siden

#1309: Jeg synes at Brick er overvurderet og noget kedelig, så den synes jeg ikke at du skal vælge. Jeg synes at du skal vælge The Woodsman, da jeg selv har overvejet at købe den flere gange, og derfor gerne vil høre om den er det værd :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1312 elwood 15 år siden

Du mener vel Mammoth?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1313 wimmie 15 år siden

#1311 The Woodsman it is :D

#1312 I Wish!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1314 elwood 15 år siden

Du må lige ha set den en dag, så vi kan høre din mening om Ninja Mammutten 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1315 filmz-Bruce 15 år siden

#1309 + 11 Ja jeg synes heller ikke man slap så godt fra eksperimentet Brick.

Overvejer at se paris je t'aime.

#1316 Tak! Men jeg ved ikke hvad du snakker om ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1316 wimmie 15 år siden

I will...når jeg finder den billigt...eller får den gratis - eller, ved nærmere eftertanke endda for penge for at se den ;)
Gravatar

#1317 wimmie 15 år siden

#1311+1316

Øv, så jeg lod mig narre af "Pris ved Sundance filmfestival"?
Gravatar

#1318 filmz-Bruce 15 år siden

#1317 Well. Jeg havde også set frem til den af samme grund og især dens noir karakteristika fangede mig. Og den er sandelig også gennemført nok, men det føles som om formen er dens indhold og når man holder sig så stramt indenfor noir, så virker det netop som et ... eksperiment.

Det sjove med noir er, når man har nogle figurer som kan optræde troværdigt indenfor stilen/formen. Joseph Gordon Lewitt gør det godt, men resten bliver lidt ... Bugsy Malone agtigt.

Men den HAR fået god kritik, så måske du også vil se anderledes på den :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1319 Kruse 15 år siden

Ja, jeg er helt enig med Bruce. På papiret er det et ganske interessant projekt, men i sidste ende fungerer det bare ikke efter min mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1320 rockysds 15 år siden

"Brick" er da rigtig god og fungerede i hvert fald glimrende for mig. Rian Johnsons næste "The Brothers Bloom" er også mestendels en kvalitetsfilm med et velspillende cast, et intelligent manuskript og god instruktion.

"Paris, je t'aime" er som de fleste andre antologifilm ganske ujævn, men den har dog en trio af rigtige gode segmenter fra Olivier Assayas, Coen-brødrene og Richard LaGravenese. Det var også en fryd at se Gena Rowlands overfor Ben Gazzara, men ellers var der godt nok en del ligegyldigheder i blandt.

Og hey, Bruce, "L'heure d'été" er altså fra 2008, i hvilket år den kun stod tilbage for "Synecdoche, New York". ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: