Gravatar

#1501 Twister 15 år siden

El Mariachi. Har aldrig set Rodriquez debut film, så nu må det vist være tid til at få set den.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1502 Takfornu 15 år siden

# 1497 Yep - 4/6 ;)

# 1500 Det er et ok gys med flere Jump(scares) in Your Seat ting, selvom lyden er ret tam på den dvd-udgave jeg så, men lad være med at se traileren for så virker disse slet ikke.

Men jeg kunne bedre lide bogen, så 3/6
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#1503 evermind 15 år siden

Hehe, jeg har faktisk for kort tid siden købt Ghost Story (bogen) på en auktion ... Kunne da være, det var en plan til læsning i en nær fremtid. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1504 Skeloboy 15 år siden

Shadow of Doubt
Gravatar

#1505 dyg 15 år siden

I rækken af usete film fra min dvd-hylde er turen nu (efter Paris, Texas og Bridge to Terabithia) kommet til Infernal Affairs.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1506 Twister 15 år siden

Jeg vil se hele Mariachi Trilogy idag. Så nu er jeg kommet til Desperado.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1507 evermind 15 år siden

#1506 Hint: Man kan sagtens leve et langt og lykkeligt liv efter Desperado uden at vide, hvad der videre hændte. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1508 HelmerJ 15 år siden

Er lige blevet færdig med family guy sæson 1-8 så nu vil jeg se Hellride
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1509 elwood 15 år siden

.... Avhhhh... Avhhhhhhh...Avhhhh... Avhhhhhhh......Avhhhh... Avhhhhhhh......Avhhhh... Avhhhhhhh......Avhhhh... Avhhhhhhh......Avhhhh... Avhhhhhhh...........Avhhhhhhh.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1510 fubar 15 år siden

Bliver Withnail and I

Skriv ny kommentar: