Gravatar

#1511 Skeloboy 15 år siden

Ben-Hur: A Tale of Christ
Gravatar

#1512 Twister 15 år siden

evermind (1507) skrev:
#1506 Hint: Man kan sagtens leve et langt og lykkeligt liv efter Desperado uden at vide, hvad der videre hændte. :)

måske. Men jeg tager nu den sidste film med ;). Once Upon a Time in Mexico.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1513 HelmerJ 15 år siden

Nu vil jeg slappe af inden Skivefestival med en gang Empire strikes back
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1514 Twister 15 år siden

The Dark Knight og så tilmed på Blu-Ray :D!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1515 HelmerJ 15 år siden

Tror det bliver mere Saga
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1516 frankdrebin 15 år siden

#1514 Den er satme også flot på BR!
Gravatar

#1517 Twister 15 år siden

frankdrebin (1516) skrev:
#1514 Den er satme også flot på BR!

Det kan jeg så også nu skrive under på ;)

I aften vil jeg skal jeg se enten Scanners af Cronenberg eller Dances with wolves af Costner.
Gravatar

#1518 Skeloboy 15 år siden

SCANNERS!!!

Bare se det lille billede her

Exploding head for teh win
Gravatar

#1519 Twister 15 år siden

Skeloboy (1518) skrev:
SCANNERS!!!

Bare se det lille billede her

Exploding head for teh win

Hehe. Det er ikke første gang du fortæller mig at jeg burde se scanners. Okay okay, idag får jeg den set. Nu har jeg høje forventninger efter den indirekte hype du har givet filmen ;D!
Gravatar

#1520 MOVIE1000 15 år siden

G-Force & One hour photo
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: