Toy Story 3 har kun fået positive anmeldelser på Rotten Tomatoes efter 117 anmeldelser. Det er jo fuldstændig vildt. Noget siger mig, at vi allerede har fundet næste års vinder af Oscaren for bedste animationsfilm...
Husk lige at sige hvad du mener om "The Fall" - hvis du hælder mest til at kunne lide den vil jeg anbefale dig at se den igen snarest da men opdager rigtig mange ting 2. gang...og rigtig mange ting giver mening, brikker der falder på plads osv. Sådan havde jeg det i hvert fald. Og hvis det ikke er for sent så læg godt og grundigt mærke til introen - det er ikke bare en utrolig smuk intro men også vital for resten af historien.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ved ikke hvorfor men har lige pludselig fået lyst til noget Mortal Kombat men da jeg ikke er så stor en gamer som jeg plejede at være og heller ikke ejer nogle mortal kombat spil kigger jeg på de diverse filmiske værker, og puha hvor ser det skidt ud :S
Den første film fra 1995 er sådan set ikke nogen katastrofe. Middelmådig underholdning som godt kan gå hvis man bare skal have noget at koble af til. Men den film har jeg set en del gange så den gider jeg ikke lige nu.
Mortal Kombat: Annihilation er tilgengæld ubeskrivelig dårlig og usammenhængende så den skal jeg ihvertfald ikke se!
Så faldt jeg over en animeret serie men den er vist gjort kid friendly så det er også en "no go".
Jeg vil derfor give Mortal Kombat: Conquest serien en chance ved at give mig til at se pilot afsnittet. Jeg har ingen anelse om hvor god eller dårlig denne serie er men den kørte kun i én sæson så jeg har ikke de største forventninger. Men nu får pilot afsnittet altså en chance! Håber ikke jeg begår en kæmpe fejltagelse....
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#1591 dyg 15 år siden
#1592 MMB 15 år siden
#1593 elwood 15 år siden
Ja det lyder ret vild rundt omkring, men det jo også igen et perfekt setup de har med historien.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1594 Batsy 15 år siden
#1595 wimmie 15 år siden
Lækker filmaften - gid det var mig :D
Husk lige at sige hvad du mener om "The Fall" - hvis du hælder mest til at kunne lide den vil jeg anbefale dig at se den igen snarest da men opdager rigtig mange ting 2. gang...og rigtig mange ting giver mening, brikker der falder på plads osv.
Sådan havde jeg det i hvert fald.
Og hvis det ikke er for sent så læg godt og grundigt mærke til introen - det er ikke bare en utrolig smuk intro men også vital for resten af historien.
#1596 MOVIE1000 15 år siden
Jeg skal til at se Fars fede ferie, over 5 år siden sidst jeg så den
#1597 Twister 15 år siden
Den første film fra 1995 er sådan set ikke nogen katastrofe. Middelmådig underholdning som godt kan gå hvis man bare skal have noget at koble af til. Men den film har jeg set en del gange så den gider jeg ikke lige nu.
Mortal Kombat: Annihilation er tilgengæld ubeskrivelig dårlig og usammenhængende så den skal jeg ihvertfald ikke se!
Så faldt jeg over en animeret serie men den er vist gjort kid friendly så det er også en "no go".
Jeg vil derfor give Mortal Kombat: Conquest serien en chance ved at give mig til at se pilot afsnittet. Jeg har ingen anelse om hvor god eller dårlig denne serie er men den kørte kun i én sæson så jeg har ikke de største forventninger. Men nu får pilot afsnittet altså en chance! Håber ikke jeg begår en kæmpe fejltagelse....
#1598 Batsy 15 år siden
#1599 weebs 15 år siden
#1600 Steffan Rasmussen 15 år siden
Shame on you, for ikke at have set den før nu. Men thumbs uo for at gå i gang med den.