#170 And there you have it =) Jeg anser den som den værste danske film i nyere tid (selv værre end Himlen Falder), og det siger for mit vedkommende ikke så lidt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#171 rich kids er da en anderledes dansk film på den gode måde, en ret spændende men overdrevet synsvinkel på folk,, men jeg synes den er 4 - 4 ½ stjerne værd
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#172 Hehe, det var nu ikke for at starte en diskussion om filmen, blot for at afgøre med mig selv, om jeg havde ret i mine antagelser omkring Nicki52 og min filmsmag.
Jeg ser dog intet anderledes i den film, andet end at den er noget rod fra start til slut... indholdsløst makværk med elendigt skuespil og utroværdighed i ekstremerne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#171 Hvorfor kan du ikke lide Himlen falder? Syntes den var lidt spændende og god, for det spillede virkelig på mit følelsesregister, alle de barske scener.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
jeg mener at, man følger hver person ud fra interview, hvor der så kommer historie ud fra det, og jeg synes det er fedt at se en anden slags rige teenagere, end dem som man bare tror er snoppede og går til golf for at blive set.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Kan vist glæde Bruce og et par andre med at jeg er igang med at stifte mit allerførste bekendskab med North by Northwest ;) - Indtil videre bestemt ikke skuffet...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kan vist glæde Bruce og et par andre med at jeg er igang med at stifte mit allerførste bekendskab med North by Northwest ;) - Indtil videre bestemt ikke skuffet...
Sådan!!! Herligt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#171 Lord Beef Jerky 14 år siden
#172 MOVIE1000 14 år siden
#173 Antlion 14 år siden
#174 Lord Beef Jerky 14 år siden
Jeg ser dog intet anderledes i den film, andet end at den er noget rod fra start til slut... indholdsløst makværk med elendigt skuespil og utroværdighed i ekstremerne.
#175 filmz-Utyske 14 år siden
Og en kende utroværdigt i andre sammenhæng - at sniffe så meget coke, kunne slå en hest ihjel. :D
#176 Nicki52 14 år siden
Hvorfor kan du ikke lide Himlen falder? Syntes den var lidt spændende og god, for det spillede virkelig på mit følelsesregister, alle de barske scener.
#177 MOVIE1000 14 år siden
#178 Batsy 14 år siden
#179 wimmie 14 år siden
- Indtil videre bestemt ikke skuffet...
#180 filmz-Bruce 14 år siden
Sådan!!! Herligt :)