Gravatar

#1781 Kruse 15 år siden

Jeg tror at jeg vil forsøge mig med Andrei Tarkovsky's "Solyaris".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1782 Twister 15 år siden

Kruse (1781) skrev:
Jeg tror at jeg vil forsøge mig med Andrei Tarkovsky's "Solyaris".

fedt! den vil jeg virkelig også gerne have set. Så den amerikanske remake her igår (den med George Clooney fra år 2002). Den var aldeles udmærket. Endte på en 7/10. Den gav mig virkelig lyst til at se Tarkovsky's version. Kan bare ikke finde filmene i butikkerne (selvfølgelig...typisk dansk filmmarked :( ). Hvordan ser du den? Gider du evt. skrive et par ord om filmen i What we saw tråden når du er færdig med den?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1783 dyg 15 år siden

#1782 - Det burde du nu ellers kunne. AWE har udgivet den for ikke alt for lang tid siden, og den er i hvert fald at finde til 50kr i TP, hvor jeg selv købte den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1784 Twister 15 år siden

nayze (1783) skrev:
#1782 - Det burde du nu ellers kunne. AWE har udgivet den for ikke alt for lang tid siden, og den er i hvert fald at finde til 50kr i TP, hvor jeg selv købte den.

Nice. Dejligt hvis man kan købe den via dansk firma. Jeg kender dog ikke "TP" må jeg indrømme :S. en webside?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1785 Twister 15 år siden

Edit: "Dansk firma" --> Dansk udgivelse er det jeg prøvede at sige.
Gravatar

#1786 dyg 15 år siden

TP Musik er en butik i samme dur som Stereo Studio, der ligger i Århus og flere steder på Sjælland. Jeg købte den i Århus, og der havde de flere af dem, så hvis du har mod på en tur til den store by i syd, så kan du købe den der :)

Edit: Moviezoo har den også, men til en ekstrem høj pris (i forhold til 50kr ved TP): http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Solaris-%28Andrei-...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1787 Steffan Rasmussen 15 år siden

nayze (1786) skrev:
TP Musik er en butik i samme dur som Stereo Studio, der ligger i Århus og flere steder på Sjælland.

Og nu også i Aalborg :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1788 Kruse 15 år siden

Twister (1782) skrev:
fedt! den vil jeg virkelig også gerne have set. Så den amerikanske remake her igår (den med George Clooney fra år 2002). Den var aldeles udmærket. Endte på en 7/10. Den gav mig virkelig lyst til at se Tarkovsky's version. Kan bare ikke finde filmene i butikkerne (selvfølgelig...typisk dansk filmmarked :( ). Hvordan ser du den? Gider du evt. skrive et par ord om filmen i What we saw tråden når du er færdig med den?

Jeg så den danske udgivelse som Nayze også nævner, som er udgivet af Another World Entertainment, og jeg købte den i Stereo Studio til 99 kr.

Og så har jeg lige netop skrevet en anmeldelse af den i What We Saw-tråden :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1789 Highland Park 15 år siden

Twister (1782) skrev:
Den gav mig virkelig lyst til at se Tarkovsky's version. Kan bare ikke finde filmene i butikkerne (selvfølgelig...typisk dansk filmmarked :( ).

Den kan fås i alle velassorterede forretninger - og google er din ven:
http://www.tpmusik.dk/detail.asp?bar=5709498010557
&
http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=64&butik...
&
http://www.stereostudio.dk/index.php?page_id=93&am...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1790 Twister 15 år siden

#1786 - 1789
Thanks for the info :D Jeg køber den nok nu her når jeg er flyttet til Århus så :)

Skriv ny kommentar: