Gravatar

#1871 misuma 14 år siden

nayze (1870) skrev:
Nu har jeg så lige smidt Crash på.

David Cronenberg eller Paul Haggis?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1872 dyg 14 år siden

Indvolde i egen mave. Cronenbergs Crash har jeg desværre ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1873 Åkepool 14 år siden

Bruce (1845) skrev:
og Trammps Disco Inferno, verdens bedste disco melodi nogensinde, pludselig pumpede løs i radio

Ikke helt verdens bedste, men den er damn god og langt oppe på listen :)
Og så får jeg sgu helt lyst til, at se "Kingpin" igen igen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1874 wimmie 14 år siden

Manden og jeg lavede "prikkerunde" og det blev til 'Cool Hand Luke' efterfulgt af 'Alien'

Not bad :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1875 weebs 14 år siden

Den tidligere snak om American Gangster her i tråden har givet mig lyst til at gense den - så jeg tror den ryger på om lidt...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#1876 Antlion 14 år siden

Benway (1834) skrev:
Jeg skal se "Fritz Lang's Indian Epic". Jeg måtte punge ud med - hvad der føltes som - en mindre formue, fordi den er gået out-of-print, så det er lidt spændende, om den stinker eller ej. Jeg har dog gode forventninger.

Købte du udgivelsen fra Fantoma eller Universum Film, og hvor meget gav du?
Gravatar

#1877 Benway 14 år siden

#1876 Det er den her. Jeg tror, jeg endte på 480 kr. i alt for en uåbnet udgave. Det kunne selvfølgelig have været meget værre, men den har vist oprindeligt kun kostet en tredjedel af det.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1878 wimmie 14 år siden

Hellraiser :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1879 Bony 14 år siden

Det er sgu længe siden jeg har set Hellraiser. Jeg sidder og overvejer om jeg skal fortsætte min Chabrol kavalkade eller om jeg skal smide noget action på. På den anden side har jeg også lyst til at gense Nick and Norah's Infinitive Playlist, da jeg erhvervede mig den på blå for længe siden, men kun har set den på DVD. Jeg kan ikke rigtigt forklare hvorfor, men jeg elsker simpelthen den film. :-)

Men jeg fik også lyst til at gense Alien pga. Wimmies snak om den i en anden tråd. Samtidig har jeg længe haft et ønske om, at gense Star Wars - A New Hope, så det var også en mulighed. Det er sgu kikset hvis jeg skal til, at trække lod med mig selv. :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1880 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg har meget længe haft lyst til gensyn med Alien, men jeg har valgt at trække pinen til oktober for på den måde at nyde den lange "bortkomst" fra mesterværket endnu mere.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: