BS er iøvrigt i gang med lave en ny serie ved navn "BS og de tunge drenge" hvor bl.a. min lillebror er en af disse. Det bliver spændende at følge med i....håber jeg.
Håber på at overtale manden til en god film i aften - måske Dogville som han ellers har ytret slet ikke at have lyst til at se (han har tidligere set omkring 10 minutter af den). Jeg tror faktisk at han rigtig godt ville kunne lide den. Han var også meget skeptisk overfor Dancer in the Dark...som han ellers syntes var rigtig god da jeg endelig fik ham overtalt.
Jeg skal nok satse på "vi vælger en film hver"-metoden hvis jeg vil se Dogville ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1861 misuma 14 år siden
BS er iøvrigt i gang med lave en ny serie ved navn "BS og de tunge drenge" hvor bl.a. min lillebror er en af disse. Det bliver spændende at følge med i....håber jeg.
#1862 filmz-Bruce 14 år siden
#1863 wimmie 14 år siden
Jeg tror faktisk at han rigtig godt ville kunne lide den. Han var også meget skeptisk overfor Dancer in the Dark...som han ellers syntes var rigtig god da jeg endelig fik ham overtalt.
Jeg skal nok satse på "vi vælger en film hver"-metoden hvis jeg vil se Dogville ;p
#1864 Bony 14 år siden
#1865 Nicki52 14 år siden
#1866 wimmie 14 år siden
Nemlig! :D
#1867 Twister 14 år siden
#1868 dyg 14 år siden
#1869 MOVIE1000 14 år siden
#1870 dyg 14 år siden