Det har jeg så aldrig hørt før, jeg har til gengæld hørt mange der har omtalt Lazenby og Moore som de dårligste. Selv mener jeg at Lazenby gjorde et rigtigt stabilt job, i en fornuftig film, der lider under en skrækkelig klipning og Moore er den værste.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#1982 - men plejer det ikke at være en battle mellem Moore og Connery som bedste Bond? Er ikke så meget inde i det, synes ingen af dem er rigtig fede alligevel
Jeg har stadig ikke set Quantum Of Shoelace... der går nok lidt tid før jeg får lyst til det, med al den negative omtale den har fået. Resten har jeg set, men jeg fik da pludselig lyst til at gense dem fra starten af. Øv at jeg ikke ejer boksen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1989 - nå ja, den mangler jeg også :), og så har jeg brugt det sidste stykke tid på, at komme i tanke om, hvad den anden nyeste hedder...kan selvfølgelig også bare google det :)
#1981 Skeloboy 14 år siden
#1982 filmz-Utyske 14 år siden
Det har jeg så aldrig hørt før, jeg har til gengæld hørt mange der har omtalt Lazenby og Moore som de dårligste. Selv mener jeg at Lazenby gjorde et rigtigt stabilt job, i en fornuftig film, der lider under en skrækkelig klipning og Moore er den værste.
#1983 Skeloboy 14 år siden
#1984 filmz-Utyske 14 år siden
Ingen anelse, de Bond-fans jeg er løbet ind i, har altid hadet Moore, men om det er den generelle følelse, skal jeg ikke kunne sige. :)
#1985 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1986 Skeloboy 14 år siden
#1987 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1988 Skeloboy 14 år siden
#1989 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1990 Skeloboy 14 år siden
Men er ikke den store Bond-fan.