Jeg er åbenbart den eneste her inde der kan lide Gamer og instruktøren :D men jeg tror det bliver Alice i Eventyrland og jah det kan blive meget værre jeg ser den med dansk tale. grunden til at jeg ikke ser Man on fire nu er fordi jeg gemmer den til imorgen hvor jeg er alene hjemme :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
I de seneste par dage har jeg fået set alle Sean Connerys Bond-film og "On Her Majestis Secret Service". Nu er turen kommet til "Live and Let Die" med Roger Moore.
Gad ikke se "Never say Never Again" da den både er en uofficiel Bond-film og også et remake af "Thunderball". Så faktisk et kvarter af den, og fandt den kedelig.
igår aftes så jeg Star Trek og lige nu ser jeg Inkheart.
Jeg regner med at i næste uge vil jeg starte på en Brad Pitt kavalkade, men først skal jeg lige være færdig med Christopher Nolan kavalkaden som jeg begynder på senere idag :) så jeg har vidst lidt travlt i næste uge :)
Christopher Nolan: Memento BD Insomnia The Prestige BD Batman Begins BD The dark knight BD
Brad Pitt: Seven Fight club Mr. and Mrs. Smith Thelma & louise Troja BD 12 monkeys Interview with the wampire Oceans trilogien Benjamin Buttons forunderlige liv Inglourious basterds BD Burn after reading
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#2041 filmz-ab 14 år siden
#2042 MOVIE1000 14 år siden
#2043 Twister 14 år siden
- på VHS vel og mærke :D
#2044 Twister 14 år siden
#2045 filmz-Is 14 år siden
#2046 MOVIE1000 14 år siden
#2047 filmz-Is 14 år siden
Gad ikke se "Never say Never Again" da den både er en uofficiel Bond-film og også et remake af "Thunderball". Så faktisk et kvarter af den, og fandt den kedelig.
#2048 filmz-Bruce 14 år siden
#2049 MOVIE1000 14 år siden
igår aftes så jeg Star Trek og lige nu ser jeg Inkheart.
Jeg regner med at i næste uge vil jeg starte på en Brad Pitt kavalkade, men først skal jeg lige være færdig med Christopher Nolan kavalkaden som jeg begynder på senere idag :) så jeg har vidst lidt travlt i næste uge :)
Christopher Nolan:
Memento BD
Insomnia
The Prestige BD
Batman Begins BD
The dark knight BD
Brad Pitt:
Seven
Fight club
Mr. and Mrs. Smith
Thelma & louise
Troja BD