Gravatar

#2051 filmz-Is 14 år siden

Er fuld i gang med Bond-kavalkaden. Turen er kommet til "The Man with the golden gun".
Gravatar

#2052 misuma 14 år siden

Bruce (2040) skrev:
#2036 Gamer kan give seriøs udslæt i skridtet! Det er absolut en af de ringeste film sidste år!

Absolut enig, jeg gik imod mine principper og slukkede faktisk inden slutningen.

Twister (2043) skrev:
Jeg skal have et gensyn med Titan A.E.

- på VHS vel og mærke :D

God film, os' på VHS ;)

Lord Beef Jerky (2050) skrev:
Uf... Inkheart er forfærdelig.

Absolut enig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2053 MOVIE1000 14 år siden

Inkheart er da ikke så slem, bare lidt kedelig da de ikke rigtig har brugt fantasien ordentlig, nåh ja også selvfølgelig Brendan, men ellers er den værd at se 1 gang, men nu er det så anden gang jeg ser den :P (3. gang bliver tidligst i slutningen af 2011 )
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2054 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2053 Anden gang for mit vedkommende bliver tidligst i 2165.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2055 Steffan Rasmussen 14 år siden

The Queen for første gang.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2056 MOVIE1000 14 år siden

#2054 så kan du glæde dig, med at se den på 4D tv :D, hey du er død på det tidspunkt :( ærgeligt så kommer du ikke til at opleve det alligevel ;)

#2055 en fin film, med godt skuespil undtagen ham der spiller charles tror jeg, men lidt for lang trukket for mig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2057 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se "The Warriors".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2058 Skeloboy 14 år siden

#2057 - Warriors, come out to play-i-ay.
Gravatar

#2059 filmz-Is 14 år siden

"Moonraker" skal ses nu. Efter sigende skulle det være den værste Bond-film. Det håber jeg så sandelig ikke. :)
Gravatar

#2060 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2059 Det er det heller ikke... men ligefrem fantastisk er den nu ikke.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: