har kun set 2 Poltergeist og Escape from Alcatraz, da det sikkert er til en hyggelig tirsdag aften ville jeg vælge Escape from Alcatraz let at se og god at gå i seng til :) Poltergeist synes jeg mere passer til en lidt kedelig eftermiddag, men hvis du får tid kunne du jo se Poltergeist først og derefter Escape from Alcatraz :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Men nej jeg har desværre også kun set to af dem. Devil's Advocate og Poltergeist og af de to vil jeg nok vælge Poltergeist, men ellers lyder Escape From Alcatraz da ikke som noget dårligt valg. Det er nok den jeg ville se, men igen det er jo også kun fordi jeg har set de to andre før.
Så fik jeg set EDtv. Ganske udemærket film omend den ikke når nær det samme niveau som The Truman Show selvom begge film sådan set behandler samme tematik.
Nu vil jeg lige tage et bad inden jeg skal se en sidste film inden sengetid. Det står mellem: Unbreakable og The Wrestler
Har set unbreakable før men kunne rigtig godt tænke mig et gensyn. Det Wrestler har jeg ikke set før men har hørt den skulle være god så den frister også.
What to choose, what to choose?!?!? :S
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2091 Twister 14 år siden
#2092 Kruse 14 år siden
Aftenens kandidater er:
Devil's Advocate
Kelly's Heroes
Escape from Alcatraz
Poltergeist
Running on Empty
Stem på dit valg nu!
#2093 MOVIE1000 14 år siden
#2094 Kruse 14 år siden
#2095 Bobby Singer 14 år siden
Auch MOVIE1000...
Men nej jeg har desværre også kun set to af dem. Devil's Advocate og Poltergeist og af de to vil jeg nok vælge Poltergeist, men ellers lyder Escape From Alcatraz da ikke som noget dårligt valg. Det er nok den jeg ville se, men igen det er jo også kun fordi jeg har set de to andre før.
#2096 Kruse 14 år siden
Det var skam slet ikke ment på den måde. Jeg ville bare gerne høre mere end en persons mening, og helst en der havde set mere end to af filmene.
Nå, det bliver så til Clint Eastwood og Don Siegel samarbejdet "Escape from Alcatraz".
#2097 evermind 14 år siden
#2098 Steffan Rasmussen 14 år siden
#2099 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2100 Twister 14 år siden
Nu vil jeg lige tage et bad inden jeg skal se en sidste film inden sengetid. Det står mellem:
Unbreakable
og
The Wrestler
Har set unbreakable før men kunne rigtig godt tænke mig et gensyn. Det Wrestler har jeg ikke set før men har hørt den skulle være god så den frister også.
What to choose, what to choose?!?!? :S