Gravatar

#2131 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg har fundet hele Springsteen Winterland koncerten fra 1978 her, så jeg er ved og lytte i 96k kvalitet og overvejer kraftigt at betale de $48 for et årligt abonnement og 192K. Så det bliver nok bossen istedet for film i aften!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2132 wimmie 14 år siden

Et forsøg? :-O

Skriv lige hvad du syntes om denne min absolutte yndlingsfilm ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2133 Twister 14 år siden

I de sidste par dage har jeg set unbreakable og The Sixth Sense, så nu fortsætter jeg Shyamalan kavalakaden med The Village som jeg endnu ikke har set før.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2134 weebs 14 år siden

#2132 - Memento er en af de film jeg aldrig har fået set. Nu, på grund af Inception og alt den Nolan-snak den har skabt på filmz, så jeg min chance til endelig at få gjort noget ved det. Jeg må sige at jeg er glad for at have ventet. Filmen var utrolig god! Jeg fandt både historien og fortællestilen spændende - og jeg elsker bare at få serveret sådan en, hvis ikke gammel så lidt ældre, godte. ;-)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#2135 MMB 14 år siden

Taxi Driver på DR2 om 5 minutter!
Gravatar

#2136 Bony 14 år siden

weebs (2134) skrev:
Memento er en af de film jeg aldrig har fået set.

Du har saft-suse-mig set mange film!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2137 weebs 14 år siden

Bony (2136) skrev:
Du har saft-suse-mig set mange film!

Høhø - én af de film som alle snakkede om da den udkom, men som jeg bare aldrig fik set - dengang (det må da begrænse mængden af film en smule).

Hov vent - jeg har da slet ikke snakket om hvor mange film jeg ikke har set...hvorfra ved du, ud fra den kommentar, hvad jeg har set af film? :-)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#2138 Bony 14 år siden

weebs (2137) skrev:
Høhø - én af de film som alle snakkede om da den udkom, men som jeg bare aldrig fik set - dengang (det må da begrænse mængden af film en smule).

Hov vent - jeg har da slet ikke snakket om hvor mange film jeg ikke har set...hvorfra ved du, ud fra den kommentar, hvad jeg har set af film? :-)

Jeg tager blot alting meget bogstaveligt. ;-)

Du nævnte at Memento var en af de film, du aldrig havde havde set. Og hvis det kun er én af dem, så lyder det da bestemt også som om at du har set ganske mange film! Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du har set af film, men kan kun konkludere, at antallet er imponerende. X antal film i verdenen og så er Memento en af dem du aldrig har set. :-)

Fack it, bare glem det. Dårlig joke, beklager. ;-)

Jeg er overtræt og burde egentligt sove, da jeg skal tidligt op og på arbejde i morgen. :-(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2139 Batsy 14 år siden

jurrasic park, eller hapsern, som min lille bror på 2,5 siger (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2140 MOVIE1000 14 år siden

Robotmennesket :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: