Gravatar

#2141 Twister 14 år siden

Volver

Har hørt meget godt om filmen så glæder mig rigtig meget til at se den! Bare de høje forventninger nu ikke ødelægger filmen.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2142 frankdrebin 14 år siden

Så er det sgu Bond tid iaften :)

Skal gense "License to Kill" med Timothy Dalton :)
Gravatar

#2143 MOVIE1000 14 år siden

er lige ved at se Beverly hills chihuahua :( det er nok den dårligste disney live action film jeg har set, den kommer direkte over i stakken for film jeg skal af med (sælges).
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2144 Kruse 14 år siden

Jeg skal endnu en gang finde ud af hvilken film jeg skal se, og jeg skal igen have hjælp af filmz-brugere til at beslutte hvilken en det skal være. Denne gang er der hele 9 muligheder at vælge imellem:

The Pianist
Høstsonaten
Der Himmel Über Berlin
Inherit the Wind
The Manchurian Candidate (1962)
4 Months, 3 Weeks and 2 Days
The Tenant
Blå
Kelly's Heroes

Nogen bud?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2145 Steffan Rasmussen 14 år siden

Blå. Efter manges mening (dog ikke min, Veronikas to liv er bedre) Kieslowskis bedste film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2146 MMB 14 år siden

Into the Wild
Gravatar

#2147 Kruse 14 år siden

Then "Blå" it is!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2148 MOVIE1000 14 år siden

lidt sent at komme med mit bud på hvad du skulle se, men det kan sådan set være lige meget da jeg ikke har set nogen af dem :D

jeg skal til at se Push og som godnat film bliver det Flubber :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2149 Batsy 14 år siden

The expandbles, klokken 18 45, glæder mig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2150 Lord Beef Jerky 14 år siden

The Expandables - en gruppe lejemordere der udvider sig, hver gang de bliver angrebet! Fremragende film!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: