Jeg er bange for jeg er ved at blive syg. er ihvertfald langt fra på toppen lige nu . så jeg smutter i seng og forsøger at falde i søvn til The Whole Ten Yards
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Ja, jeg nyder mens alle andre lider :-) Du er anden person på kort tid, der undrer sig over mine grin :-) Jeg må grine, mens alle andre holder tungen lige i munden :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Jeg er i Kubrick mood for tiden og jeg vil nu give Eyes Wide Shot en chance!
Eyes Wide Shut er i sandhed et mesterværk uden sidestykke! En af mine klart ynglingsfilm og efter min mening Kubricks bedste film! Håber du finder filmen bare halvt så fantastisk som jeg gør :).
a@babo (2305) skrev:
# 2304
Ja, jeg nyder mens alle andre lider :-) Du er anden person på kort tid, der undrer sig over mine grin :-) Jeg må grine, mens alle andre holder tungen lige i munden :-)
okay så. Det var da en "spændende" livsfilosofi :p. Det skal jeg huske til en anden gang så :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2301 filmz-Utyske 14 år siden
En ganske fin, lille film. :)
#2302 Twister 14 år siden
#2303 filmz-ab 14 år siden
haha! Jeg er igang med M Night's tre første film :-) al den snak der har været, fik jeg lyst til at gense dem.
#2304 Twister 14 år siden
"Haha"? morer min sygdom dig :P?
Nu vil jeg se The Godfather Part II
#2305 filmz-ab 14 år siden
#2306 filmz-Bruce 14 år siden
#2307 Kruse 14 år siden
#2308 filmz-Bruce 14 år siden
#2309 Twister 14 år siden
Eyes Wide Shut er i sandhed et mesterværk uden sidestykke! En af mine klart ynglingsfilm og efter min mening Kubricks bedste film! Håber du finder filmen bare halvt så fantastisk som jeg gør :).
okay så. Det var da en "spændende" livsfilosofi :p. Det skal jeg huske til en anden gang så :)
#2310 frankdrebin 14 år siden