Gravatar

#2301 filmz-Utyske 14 år siden

Bruce (2298) skrev:
Lars and the Real Girl

En ganske fin, lille film. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2302 Twister 14 år siden

Jeg er bange for jeg er ved at blive syg. er ihvertfald langt fra på toppen lige nu . så jeg smutter i seng og forsøger at falde i søvn til The Whole Ten Yards
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2303 filmz-ab 14 år siden

haha! Jeg er igang med M Night's tre første film :-) al den snak der har været, fik jeg lyst til at gense dem.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2304 Twister 14 år siden

a@babo (2303) skrev:

haha! Jeg er igang med M Night's tre første film :-) al den snak der har været, fik jeg lyst til at gense dem.

"Haha"? morer min sygdom dig :P?

Nu vil jeg se The Godfather Part II
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2305 filmz-ab 14 år siden

# 2304

Ja, jeg nyder mens alle andre lider :-) Du er anden person på kort tid, der undrer sig over mine grin :-) Jeg må grine, mens alle andre holder tungen lige i munden :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2306 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg er i Kubrick mood for tiden og jeg vil nu give Eyes Wide Shot en chance!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2307 Kruse 14 år siden

#2306: Og så tager du "A Clockwork Orange" næste gang :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2308 filmz-Bruce 14 år siden

#2307 Det er ikke umuligt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2309 Twister 14 år siden

Bruce (2306) skrev:
Jeg er i Kubrick mood for tiden og jeg vil nu give Eyes Wide Shot en chance!

Eyes Wide Shut er i sandhed et mesterværk uden sidestykke! En af mine klart ynglingsfilm og efter min mening Kubricks bedste film! Håber du finder filmen bare halvt så fantastisk som jeg gør :).

a@babo (2305) skrev:
# 2304

Ja, jeg nyder mens alle andre lider :-) Du er anden person på kort tid, der undrer sig over mine grin :-) Jeg må grine, mens alle andre holder tungen lige i munden :-)

okay så. Det var da en "spændende" livsfilosofi :p. Det skal jeg huske til en anden gang så :)
Gravatar

#2310 frankdrebin 14 år siden

Vil sætte mig til at se Michael Mann's "Manhunter" på TV2 Film her kl. 00:20..

Skriv ny kommentar: