Gravatar

#2341 Svagin 14 år siden

Skal lige bruge lidt hjælp..

Skal jeg se Boy A eller Trois Couleurs - Blå
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#2342 Åkepool 14 år siden

Svagin (2341) skrev:
Skal lige bruge lidt hjælp..

Skal jeg se Boy A eller Trois Couleurs - Blå

Helt sikkert "Terminator 2".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2343 Kruse 14 år siden

Kruse (2340) skrev:
The Invention of Lying

....Selvom at jeg normalt holder meget af Ricky Gervais, så var det her en noget tynd og klichéfyldt omgang. Selve konceptet er dog interessant, så det er ærgeligt at filmen ikke er bedre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2344 Åkepool 14 år siden

Kruse (2343) skrev:
....Selvom at jeg normalt holder meget af Ricky Gervais, så var det her en noget tynd og klichéfyldt omgang. Selve konceptet er dog interessant, så det er ærgeligt at filmen ikke er bedre.

Jeg har det på helt samme måde.
Gravatar

#2345 Svagin 14 år siden

# 2342 - Heh.. Tak for hjælpen ;) Det blev dog blå.. Men fik utrolig lyst til at se Arnold!
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#2346 Skeloboy 14 år siden

Blade Runner - for første gang...

i et ½ års tid
Gravatar

#2347 MOVIE1000 14 år siden

Solkongen har jeg lige set, så nu bliver det lidt slap af tv med tak for i aften, hvor efter jeg skal se Mamma Mia.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2348 Twister 14 år siden

Manderlay skal jeg se nu. Efter den mangler jeg kun "Direktøren for det hele" og så har jeg set alle von Triers film!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2349 Åkepool 14 år siden

Twister (2348) skrev:
Efter den mangler jeg kun "Direktøren for det hele" og så har jeg set alle von Triers film!

Der kan man da snakke om, at gemme det værste til sidst ;)
Gravatar

#2350 Twister 14 år siden

Åkepool (2349) skrev:
Der kan man da snakke om, at gemme det værste til sidst ;)

har også hørt det (Direktøren for det hele) skulle være en af hans lettere film, så har bevist sneget mig uden om den indtil nu, men nu må jeg hellere få den set. Det kan jo være man bliver positivt overrasket efter at have nedskruet sine forventninger i flere år.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: