....Selvom at jeg normalt holder meget af Ricky Gervais, så var det her en noget tynd og klichéfyldt omgang. Selve konceptet er dog interessant, så det er ærgeligt at filmen ikke er bedre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
....Selvom at jeg normalt holder meget af Ricky Gervais, så var det her en noget tynd og klichéfyldt omgang. Selve konceptet er dog interessant, så det er ærgeligt at filmen ikke er bedre.
Jeg har det på helt samme måde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Der kan man da snakke om, at gemme det værste til sidst ;)
har også hørt det (Direktøren for det hele) skulle være en af hans lettere film, så har bevist sneget mig uden om den indtil nu, men nu må jeg hellere få den set. Det kan jo være man bliver positivt overrasket efter at have nedskruet sine forventninger i flere år.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#2341 Svagin 14 år siden
Skal jeg se Boy A eller Trois Couleurs - Blå
#2342 Åkepool 14 år siden
Helt sikkert "Terminator 2".
#2343 Kruse 14 år siden
#2344 Åkepool 14 år siden
Jeg har det på helt samme måde.
#2345 Svagin 14 år siden
#2346 Skeloboy 14 år siden
#2347 MOVIE1000 14 år siden
#2348 Twister 14 år siden
#2349 Åkepool 14 år siden
Der kan man da snakke om, at gemme det værste til sidst ;)
#2350 Twister 14 år siden
har også hørt det (Direktøren for det hele) skulle være en af hans lettere film, så har bevist sneget mig uden om den indtil nu, men nu må jeg hellere få den set. Det kan jo være man bliver positivt overrasket efter at have nedskruet sine forventninger i flere år.