Gravatar

#2351 MOVIE1000 13 år siden

Direktøren for det hele, er en dårlig komedie film, men jeg opfatter den nu mere som en vejledning til en komedie, men jeg synes den er dårlig lavet, også selvom jeg kan godt lide hans film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2352 Bony 13 år siden

Jeg vil prøve sådan en omgang "Lad Filmz vælge film for dig, nu hvor du selv er så idé-forladt"!

Valget skal findes blandt følgende film:

1. Gregor Jordans The Informers.
2. Michael Manns The Insider.
3. Michael Manns Ali.
4. Jens Jonssons Ping Pong Kingen.
5. Enzo G. Castellaris The Inglorious Bastards (1978)
6. Sydney Pollacks They Shoot Horses Don't They?
7. Dario Argentos La Sindrome Di Stendhal

Ingen af filmene er set tidligere.

Afstemningen sættes i gang og afsluttes 23.59.

Tak. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2353 Steffan Rasmussen 13 år siden

6. Sydney Pollacks They Shoot Horses Don't They?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2354 Bony 13 år siden

Tappy Tibbons: "We got a winner, I said we got a winner, we got a winner!"

Muligvis en anelse optimistisk, at tro på nok deltagere til en decideret afstemning denne stille søndag nat. Men ikke desto mindre blev en film valgt ud, så tak for det Solhanne. Den vil jeg straks smide i afspilleren. :-)

Filmen blev desuden fundet i TP til 10,-, hvis nogen skulle være interesserede.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2355 filmz-ab 13 år siden

#2352

Helt klart The Insider. Det er en mester instruktion. Fotografering og skuespil er i særklasse.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2356 Bobby Singer 13 år siden

Skal til at se "Minority Report" her om lidt. Glæder mig faktisk til at give mig i kast med denne sci-fi thriller af Spielberg. Spielberg er efter min mening bedst når han skaber fremmede og spændende universer, som vi ikke har set før. Han kan formå at fortælle rigtige eventyr, på sådan en måde, at man bliver mindet om hvorfor man begyndte at se film til at begynde med.
Idjit
Gravatar

#2357 evermind 13 år siden

God fornøjelse! Jeg synes, det er en fed film!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2358 Twister 13 år siden

In Bruges på DR2
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2359 Åkepool 13 år siden

The_Krip_Keeper (2356) skrev:
Glæder mig faktisk til at give mig i kast med denne sci-fi thriller af Spielberg.


Hvis du aldrig har set den før, er du jo in for a treat :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2360 Benway 13 år siden

Werner Herzogs nyeste skud på stammen: "My Son, My Son What Have Ye Done". Det kan kun gå for langsomt med at få den på. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: