Gravatar

#2381 Twister 14 år siden

Michael Jacksons This is it!

off-topic: Alle ved søvn er overvurderet ;D
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2382 Bony 14 år siden

Grundet sygdom (også kendt som "Jeg tror jeg skal dø"-syndromet), har jeg valgt selvforkælelse som førsteprioritet i dag. Jeg har derfor netop lavet mig en stor skål hjemmelavede popcorn og har nu brug for JERES hjælp til valg af film:

Valget står mellem disse:

1. The Inglorious Bastards (1977)
2. Kongen Af Ping Pong
3. Ali
4. The Informers
5. Stendhal Syndromet
6. Baader Meinhof Komplekset
7. Juste Avant La Nuit
8. Young Indiana Jones (påbegyndelse af serie).

Jeg venter spændt. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2383 Twister 14 år siden

Bony (2382) skrev:
Grundet sygdom (også kendt som "Jeg tror jeg skal dø"-syndromet), har jeg valgt selvforkælelse som førsteprioritet i dag. Jeg har derfor netop lavet mig en stor skål hjemmelavede popcorn og har nu brug for JERES hjælp til valg af film:

2. Kongen Af Ping Pong
3. Ali
4. The Informers
5. Stendhal Syndromet
7. Juste Avant La Nuit

Jeg synes du skal starte med at se lidt TV-serie. Start derfor med Young Indiana Jones og forsæt derefter videre med The Inglorious Bastards når du har set nok TV-serie :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2384 Kruse 14 år siden

Bony (2382) skrev:

2. Kongen Af Ping Pong
3. Ali
4. The Informers
5. Stendhal Syndromet
7. Juste Avant La Nuit

Helt klart Baader Meinhof Komplekset! Det er virkelig en fremragende og intens film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2385 MOVIE1000 14 år siden

Young Indiana Jones perfekt til en sygedag, afaslappende og en smule underholdene til tider. Men Vol. 2 synes jeg er de bedste afsnit.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2386 Bony 14 år siden

Tak for svarene. :-)

Da jeg ikke havde hørt noget efter et par minutter, mistede jeg tålmodigheden og tog mig sammen til, at kigge samlingen i gennem efter noget jeg kunne se. Jeg faldt tilfældigvis over første sæson af Homicide: Life On The Street (da. "Drabsafdelingen"), en serie jeg havde glemt alt om, at jeg havde stående. Det er en af de serier jeg har et nostalgisk trip med, i ved, en af dem man altid skulle se i fjerneren til trods for gys, gru og sene nattetimer. Jeg mindes ikke, at have været særlig gammel, da jeg begyndte at følge med i serien i TV og kan huske, at jeg altid var ekstremt træt næste morgen når jeg skulle op i skole. Er der nogen der kan huske hvornår de sendte den første gang? Jeg mener, at det var på TV2. Så lige første afsnit, for satan det er godt TV. :-)

Kruse, angående Baader Meinhof Komplekset, så tror jeg at jeg smider den på i morgen, da jeg nok desværre må tage mig en dag mere herhjemme. :-(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2387 wimmie 14 år siden

Har smidt Avatar på...vi er begge helt trætte efter den lange hjemtur (har været vågen i ca. 36 timer nu), så vi har lige guffet en masse krydderboller og slæbt dynerne ned i stuen, så nu kan vi bare døse hen med film i baggrunden og glade katte på maven :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2388 Twister 14 år siden

Jeg skal se Robocop 3. Har ikke set den siden jeg var 11 år eller sådan noget så er meget spændt. kender selvfølgelig rygterne om dens ringe kvalitet, men har nu alligevel det princip at jeg ihvertfald forsøger at gå til vær film med et "åbent sind". Så nu må vi se :)
Gravatar

#2389 Batsy 14 år siden

2388# Og jeg syndes den er middelmådig (: så den er middel mådig kvalitet (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: